Naujasis vokiečių modelis, pakeisiantis du dešimtmečius puoselėtą „Vectra", pasižymi aptakiomis kėbulo linijomis, formuojančiomis kupė automobilio iliuziją. Tiek sedano, tiek hečbeko ilgis - 4,83 m, o ratų bazė - 2,737 m.
Gamintojas pabrėžia puikų „Opel Insignia" aerodinaminį efektyvumą - oro pasipriešinimo koeficientas siekia 0,27. Teigiama, kad tokį rezultatą pasiekti prireikė 650 valandų darbo vėjo tunelyje.
„Opel Insignia" pirkėjai galės rinktis iš septynių variklių - trijų dyzelinių, 2 l nuo 110 AG iki 160 AG, ir keturių benzininių modelių, nuo 115 AG iki V6 260 AG. Visi motorai atitinka „Euro 5" standartą ir gali būti komplektuojami tiek su mechaninėmis, tiek ir su automatinėmis 6 laipsnių greičių dėžėmis.
Automobilis pasižymės „Adaptive Forward Lighting" sistema, pritaikančia priekines šviesas prie kelio sąlygų. Šiame modelyje bus įdiegta „FlexRide" važiuoklės technologija, o keturių varomųjų ratų pageidaujantys pirkėjai galės rinktis „Adaptive 4x4" sistemą.
Pranešama, kad prekyba „Opel Insignia" sedano ir hečbeko variantais bus pradėta tuo pačiu metu. Gamintojo teigimu, pirmajam kėbulo tipui pirkėjai pirmenybę teikia Vokietijoje ir Ispanijoje, o antrasis labiau mėgstamas Jungtinėje Karalystėje ir Prancūzijoje.
Viešai naujasis modelis bus pristatytas liepos 22 d., o prekyba juo turėtų būti pradėta dar šiemet.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą