Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2010 09 05

„Opel“ įvaizdį gerins „Eurovizijos“ nugalėtoja Lena (video)

„General Motors“ (GM) padalinys „Adam Opel GmbH“ paskelbė, kad pasirašė įvaizdžio kūrimo sutartį su „Eurovizijos“ nugalėtoja Lena Meyer-Landrut.
Lena Meyer-Landruf nuo šiol bus „Opel“ reklamos veidas.
Lena Meyer-Landruf nuo šiol bus „Opel“ reklamos veidas. / Kadras iš „YouTube“

„Opel“ atstovas Christofas Birringeris sekmadienį sakė, kad dainininkė Lena kaip naujasis kompanijos automobilių „veidas“ buvo pristatyta per netikėtą koncertą maždaug 20-čiai tūkst. žmonių, surengtą šeštadienį per „Opel“ renginį Riuselsheime netoli Frankfurto.

19-metė vokiečių dainininkė gegužę „Eurovizijos“ konkursą laimėjo su įsimintina daina „Satellite“.

„Opel“ pardavimo ir rinkodaros vadovas Alainas Visseris sakė, kad jos „jaunystė ir gyvumas idealiai dera prie mūsų automobilių“.

„Opel“ trokšta atnaujinti savo įvaizdį, nukentėjusį po GM bankroto 2009 metais ir vėlesnės nežinomybės dėl jos padalinių Europoje ateities.

VIDEO: Lena and Opel

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos