Naudojant naują „Opel“ selektyvios katalitinės redukcijos (SCR) technologiją „BlueInjection“, šis variklis atitinka griežtus „Euro 6“ taršos reikalavimus. Naujos kartos 1,6 litro turbodyzelinis „ECOTEC“ variklis išvysto 100 kW/139 AG bei 320 Nm. Su šiuo varikliu „Zafira Tourer“ automobilis 100 km nuvažiuos sunaudojant tik 4,1 l dyzelio, o tarša neviršys 109 g/km. Gamintojo teigimu, joks kitas kompaktiškas vienatūris nepasiūlys tokio puikaus sukimo momento, efektyvumo (maksimalus greitis 193 km/h) ir degalų ekonomijos derinio. Naujas, modernus, keturių cilindrų „Opel“ 1,6 litro dyzelinis motoras pasižymi ne tik didele jėga ir sukimo momentu, bet ir sumažėjusia vibracija, skleidžiamo triukšmo lygiu.
Naujoji 1,6 litro dyzelinė jėgainė ir inovatyvus variklio valdymo blokas buvo kurtas drauge su tarptautine inžinierių komanda iš Turino, Riuselsheimo ir JAV. Šis agregatas praplečia variklių gamą siūlomą su „Zafira Tourer“ modeliais, tad šį automobilį galima rinktis su vienu iš penkių dyzelinių, tarp jų ir 2,0 litrų 143 kW/195 AG „BiTurbo CDTI“ varikliu, vienu iš keturių benzininių agregatų bei LPG ar CNG variantus. Toks platus variklių variantų pasirinkimas leidžia įtikti įvairių poreikių klientams.
„Ir toliau „Opel” didina „Zafira Tourer” versijų įvairovę, papildydamas ją naujausiomis vokiečių inžinierių technologijomis”, – sako „Opel” valdybos narys bei „GM Europe“ inžinerijos viceprezidentas Maikas Ablesonas. „Naujos kartos 1,6 litro CDTI „ECOTEC” agregatas ne tik ekologiškiausias visų laikų „Opel” motoras – jis mūsų „Zafira Tourer“ modelį daro dar patrauklesnį: joks kitas septynvietis automobilis nepasiūlys tokio efektyvumo, įspūdingai mažų degalų sąnaudų bei aukščiausios klasės patogumo.“
Ne vieną apdovanojimą pelniusi „Opel Zafira Tourer” (vienas paskutiniųjų Europos skaitytojų skirtas „Auksinis Vairas 2012“), klientams siūlo aukščiausios klasės, universalią salono atmosferą bei naujausių technologijų derinį. Kai kurios moderniausios saugą bei komfortą teikiančios technologijos yra unikalios šiame segmente.
„Zafira Tourer“ montuojama mechatroninė „FlexRide“ važiuoklės sistema, antros kartos „Opel Eye“ priekinė kamera, prisitaikantys AFL+ priekiniai žibintai, panoraminis priekinis stiklas, leidžiantis saloną užpildyti natūralia dienos šviesa. Universalumo salono viduje suteikia naujos kartos „Flex7“ sėdynių sistema, turinti „lounge“ funkciją, todėl antroje eilėje sėdintys keleiviai gali džiaugtis didele erdve.
Su uždaro ciklo degimo proceso kontrole bei aliumininiais tvirtinimo taškais naujasis 1,6 litro turbodyzelinis „ECOTEC“ variklis bus pristatytas Ženevos automobilių parodoje ir pakeis esamus 1,7 litro motorus bei kai kurias 2,0 litrų mažesnės galios variklių versijas. Klasėje pirmaujantys patobulinimai, dėl ko sumažėjo variklio skleidžiamas triukšmas, vibracija, degalų sąnaudos, tačiau padidėjo galia ir sukimo momentas, buvo pagrindinis inžinierių tikslas. Palyginti su ankstesnės kartos 1,7 litro varikliu, naujojo agregato galia bei sukimo momentas padidėjo iki 136 AG ir 320 Nm, o tai atitinkamai yra 4,6 ir 6,6 procento daugiau. Degalų sąnaudos sumažintos daugiau nei 10 proc., lyginant su tokio pat galingumo 2,0 litrų dyzeline „Zafira Tourer“.
1,6 litro CDTI variklį turinti „Zafira Tourer” pasižymi mažomis degalų sąnaudomis ir tarša, panašiai kaip benzininė versija, nes naudojama „Opel” selektyvios katalitinės redukcijos (SCR) „BlueInjection“ sistema.
Išmetamųjų teršalų nukenksminimo proceso metu yra įpurškiamas redukcinis skystis „AdBlue“. Selektyvi kenksmingų azoto oksidų (NOx) dezoksidacija vyksta katalizatoriuje veikiant amoniakui. Čia jie redukuojami iki azoto ir vandens.
Nauja turbodyzelinė „Zafira Tourer” versija turėtų būti paklausi tose rinkose, kur laikomasi itin mažo taršos lygio (anglies dvideginio tarša tik 109 g/km) ir taikoma palanki mažos taršos automobilių mokesčių sistema, pvz. Prancūzijoje, Belgijoje, Olandijoje. Techninių charakteristikų ir degalų ekonomijos pusiausvyra turėtų atkreipti klientų dėmesį ir kitose, dyzelinius variklius vertinančiose, rinkose, kaip Portugalija ir Ispanija.