Reklaminės kompanijos pagrindinė mintis, pateikti potencialiam klientui asmeniškai skirtą reklaminį bukletą. Tą bukletą gaunate tiesiai į savo pašto dėžutę. Joje – prie įvažiavimo į jūsų kiemą, stovi baltas „Porsche“! Ir tai ne montažas. Viskas įvyko iš tikrųjų. Prie jūsų namo tikrai stovėjo baltas „Porsche“, o reklaminis bukletas rodo, kaip puikiai jis ten tinka. Belieka tik vieną tokį nusipirkti.
Toks reklaminis lankstinukas pašto dėžutėje atsidūrė po to, kai baltas „Porsche“ buvo pastatytas prie įvažiavimo, nufotografuotas, o tada viskas sumaketuota ir atspaudinta. Pasirodo, tokia reklama veiksminga. Net 32 procentai iš visų, kurie gavo tokius lankstinukus, atvyko į saloną išmėginti „Porsche“ automobilio.