Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2011 08 03

OTIN sistema vežėjams taupys laiką

Lietuviai kartu su partneriais iš Lenkijos, Vokietijos ir Švedijos negabaritinių krovinių vežėjams sukūrė virtualią sistemą OTIN (Oversize Transport Information Network).
Kur gauti krovinių?
Krovinių pervežimas turėtų tapti paprastesnis. / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Joje transporto įmonės  gali gauti visą reikiamą informaciją apie nestandartinių dydžių krovinių gabenimą skirtingose šalyse. Projektą kuravo Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas (KMTP).

„OTIN – tai sistema, leidžianti transporto įmonėms gauti visą reikiamą informaciją apie negabaritinių krovinių gabenimą Pietų Baltijos regiono šalyse. Virtuali sistema ne tik suteikia būtiną  informaciją, bet ir padeda įgyti negabaritiniam transportui būtinus leidimus tose šalyse, su kuriomis pasirašytos bendradarbiavimo sutartys. Iki šiol vežėjai turėdavo blaškytis, norėdami išsiaiškinti, kokie reikalavimai negabaritiniam transportui taikomi skirtingose šalyse, tačiau dabar visa  tai, kas yra būtina žinoti, yra susisteminta vienoje vietoje“ , – pasakojo KMTP vadovė Roma Stubrienė.

OTIN sistema sukurta projekto „Oversize baltic“ metu. Tai tarptautinis projektas, kuriuo siekiama Pietų Baltijos regione pagerinti negabaritinių krovinių transportavimo sąlygas, išspręsti administracines problemas, užtikrinti sklandų pervežimų planavimą, nubrėžti tokių pervežimų koridorius. Projektui, kuris truko dvejus metus vadovavo Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas (KMTP), parkui talkino aštuoni partneriai iš  Lietuvos, Lenkijos, Vokietijos ir Švedijos.

Pietų Baltijos regiono negabaritinių krovinių pervežimo strategija vystoma siekiant sukurti vieningą regioninį požiūrį į negabaritinių krovinių pervežimo procedūras ir išskirti keturis pagrindinius tobulinimo aspektus: pervežimo koridorius, įstatyminę bazę, ekonominį poveikį, infrastruktūros ir technologijos tobulinimą.

Kaip veikia OTIN sistema? Negabaritinių krovinių vežėjai, prisiregistravę sistemoje, gauna visą reikiamą informaciją apie konkrečioje šalyje galiojančius įstatymus, reglamentuojančius negabaritinių krovinių pervežimą, sužino, kokie yra galimi maršrutai. Vienoje vietoje yra pateikiamos skirtingų Pietų Baltijos regiono šalių strategijos, maršrutų žemėlapiai, smulkiai aprašomos reikiamos procedūros. Šis negabaritinio transporto pervežimo vadovas leidžia dirbti operatyviau ir efektyviau, nes analogiškos informacijos ieškojimas, derinimas trunka gana ilgai.

„OTIN turėtų pagelbėti vežėjams paspartinti visas reikiamas procedūras, nes pagaliau sukurta vieninga virtuali sistema, kurioje visi vežėjai ras informacijos apie tai, ko reikia norint gabenti nestandartinio dydžio krovinius įvairiose regiono šalyse. Skirtingos kalbos, nevienodi teisiniai reikalavimai sukuria daugybę kliūčių greitai pervežti krovinius, tikimės, kad OTIN šiuos trikdžius panaikins“ , – sakė Andrius Sutnikas, projekto „Oversize baltic“ koordinatorius.

Vеžėjai, kurie nori nori naudotis informacine sistema, turėtų registruotis www.transportoversize.eu rubrikoje Company registre. Užsiregistravusiems bus sutektas vartotojo statusas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos