Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 03 01

Pagaliau! „Lamborghini Avendator LP700-4“

691 AG monstras išvydo dienos šviesą. Sukurtas vadovaujantis visomis „Lamborghini“ taisyklėmis naujasis kupė yra didelis, platus, žemas, drąsus ir galingas. Tiesa, dar ir velniškai greitas.
„Lamborghini Avendator LP700-4“
„Lamborghini Avendator LP700-4“ / Gamintojo nuotr.

Esame rašę, kad „Lamborghini“ svarstė naują automobilį pavadinti „Jota“ pavadinimu, tačiau pasirinko „Avendator“ žodį. Kaip ir visi kiti jų automobilių pavadinimai, šį vardą turėjo koridoje varžęsis bulius, kurio geriausi laikai buvo 1993 metai.

Nuotraukose nufotografuotas oranžinės spalvos modelis yra būtent tas automobilis, nuo kurio bus nutraukiama užsklanda Ženevos parodose. Ši spalva, pavadinta „Arangio Argos“. Graikijoje esančiame Argos mieste noksta patys ryškiausi oranžiniai apelsinai...

Pasak „Lamborghini“ atstovų, nepaisant to, kad jame naudojami „Audi“ komponentai salone, techniškai jis visiškai naujas. Jame nenaudojamas nei vienas „Murcielago“ komponentas. Viskas – trijų lygių važiuoklė, kabina, V12 variklis, transmisija, pakaba, visų keturių ratų sistema – viskas nauja.

„Avendator“ kabina pagaminta iš vieno anglies pluoštu sustiprinto plastiko elemento. Ši materija sukurta naujame „Lamborghini“ anglies pluošto centre su „Boeing Aerospace“ pagalba. Pasak gamintojo, drauge su priekine ir galine važiuoklėmis visas automobilio atsparumas sukimui padidėjo dvigubai, lyginant su „Murcielago“.

Net naujasis V12 6,5 litro variklis yra net 18 Kg lengvesnis. Taip pat, jis montuojamas maždaug dešimčia centimetrų žemiau. Agregatas yra 9 proc. galingesnis ir 20 proc. ekonomiškesnis. Jei automobilis pateks į gero vairuotojo rankas.

Bendras automobilio svoris 1560 Kg. Tai apie 90 Kg. mažiau lyginant su „Murcielago“. Sakykime, „Avendator“ išmetė vidutinio svorio keleivį...

Dizainas – skonio reikalas. Tačiau nesiginčysime – jo formos tikrai primena legendinius „Diablo“ ir „Countach“. Tikruosius „Lambo“. Įžiūrime net ribotos serijos „Reventon“ superautomobilio linijas. Specialiai šiam modeliui sukurti ratlankiai yra 19 colių priekyje ir 20 colių gale dydžio.

„Lamborghini“ žengė tvirtą žingsnį automobilio estetikoje. Prietaisų išdėstymas, salono elementų dizainas ne tik gražus, bet ir patogus naudotis. Rankinis stabdys patikėtas elektronikai. Vietoje rankenos liko mygtukas. Prietaisais taip pat galima pasirinkti vairavimo rėžimus: „Strada, Sport, Corsa“. Priklausomai nuo pasirinkimo automobilio elektronika pritaikys variklio „aštruma“, pavarų perjungimo algoritmus, elektronikos įsikišimo lygį ir pakabos kietumą.

Ir koks „Lambo V12“ superautomobilis be į viršų atsidarančių durų, a?

Greitas. Kitaip šio italų kūrinio nepavadinsi. Iki šimto per 2,9 sek, maksimalus greitis 350 km/h. Iki šimto iššauti be klaidų padės starto kontrolės sistema. Ir jei tikėsime konstruktoriais, maksimalus greitis nėra tik skaičius. Esant geroms sąlygoms, jis bus pasiekiamas visiems (kitaip tariant automobilis bus lengvai kontroliuojamas prie didelių greičių).

Skirtingai nei diktuoja automobilių mados, „Lamborghini“ atsisakė minties šiam modeliui naudoti dviejų sankabų automatinę transmisiją. Jie sukūrė vienos sankabos dėžę, kuri „Corsa“ rėžimus pavaras perjungs per 50 milisekundžių.

VIDEO: Lamborghini Aventador Geneva Motorshow 2011

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs