Šioms nuotraukoms pasklidus internete, įvairių forumų nariai iškart pastebėjo, kad, sprendžiant iš prietaisų skydelio, automobilio varikliui bus leista įsisukti iki 6 700 aps./min. Sumontuotos 19 colių padangos – 265/40 priekyje ir 295/35 gale. Priekinėse grotelėse matoma kamera sufleruoja, kad automobilyje gali būti montuojamas naktinio matymo prietaisas ar automatinė greičio palaikymo sistema su radaru.
Gruss Markus nuotr./Paparacų užfiksuotas BMW M5 |
Iš nuotraukų matyti, kad automobilyje naudojamas elektrinis rankinis stabdis, kuris bus valdomas mygtuku, o ne svirtimi. Daugumai vairuotojų jo gali trūkti.
Ant bandomojo automobilio vairo yra du mygtukai M: M1 ir M2. Vairuotojai juos galės programuoti patys, vieną sportiškam važiavimui gatvėmis, kitą važiavimui trasoje ar pan.
į 2011 metais planuojamą pristatyti M5 modelį bus sumontuotas 4,4 l V8 variklis su dviem turbinomis ir tiesioginiu įpurškimu, o ne į ankstesnį modelį montuotas V10. Spėjama, kad jis išvystys 550 AG.
Kaip praneša BMW atstovai, naujasis M5 bus gaminamas tik su sedano kėbulu.