Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2012 10 22

Paruoštas pirmasis pardavimui skirtas „Nissan Juke-R“

Gyvenimą pradėjęs tik kaip koncepcija, „Juke-R“ jau tapo realybe. Po didelės sėkmės žiniasklaidoje – visi iki vieno žurnalai ar portalai varvino seiles apie jį rašydami – „Nissan“ pristato pirmąjį pardavimui pagamintą egzempliorių.
Nissan Juke-R
Nissan Juke-R / Gamintojo nuotr.

Nors „Nissan“ šį automobilį pristatė visiškai nenorėdami jo gaminti serijiniu būdu, tačiau publikos dėmesys ir žurnalistų liaupsės šiuos planus pakeitė. Buvo nutarta pradėti gaminti „Juke-R“ ir pardavinėti jį tiems, kas gali sumokėti 1,7 mln. litų. Taip, palyginti su eiliniu „Juke“, tai kosmoso dydžio suma.

Tačiau nebūtina iškart spjaudytis ugnimi, sakant, kad „nėra už ką tiek mokėti“. Vis gi „Juke-R“ yra krosoveris, kuris turi „Nissan GT-R“ sielą. Tai reiškia, kad ir variklis ir važiuoklė pasiskolinti būtent iš pastarojo automobilio. Taip pat nereikėtų pamiršti, kad kol kas, tai labai ribotos gamybos apimties automobilis, kuris kolekcionierių garažuose brangs ne dienom, o valandom.

Primanema, po "Juke-R" variklio dangčiu montuojamas 3,8 l, V6 variklis, turintis 545 AG. Varomas jis visais keturiais ratais ir nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja vos per 3 sekundes. Tuo tarpu „Juke-R“ versija su raidele S turi ir homoluguotus saugos lankus, kurie atitinka FIA keliamus reikalavimus. Trumpiau tariant, tai mažas ir labai, labai piktas automobilis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos