Subaru boxer diesel – tai pirmasis pasaulyje lengvuosiuose automobiliuose montuojamas opozicinis dyzelinis variklis. Prestižiniuose „International Engine Of The Year“ rinkimuose šis variklis užėmė trečiąją vietą: dinamines savybes, minimalias vibracijas ir triukšmingumą puikiai įvertino autoritetinga ekspertų komisija.
Lietuvos pirkėjai, nuo šių metų pavasario jau galintys įsigyti Legacy bei Outback modelius su šiais dyzeliniais varikliais, itin palankiai vertina automobilių komfortą, garsiąją Subaru Symmetrical AWD transmisiją ir techninius naujojo variklio parametrus: 2,0 litro darbo tūrio variklio galia – 150 AG, o 350 Nm sukimo momentas pasiekiamas jau ties 1800 aps./min. Pavydėtinas ir šių variklių ekonomiškumas – Legacy sedanas 100 km kelio vidutiniškai naudoja 5,6, o Outback – 5,8 l dyzelino.
Dabar dyzelinius variklius galės rinktis ir naujojo Forester bei pernai naujos kartos sulaukusio Impreza modelių pirkėjai. Tiesa, Forester visureigiui gamintojui kiek pakeitė variklio galingumą reguliuojančią programą – šio automobilio variklis turės 147 AG (sukimo momentas lieka nepakitęs – 350 Nm). Impreza bus siūloma su 150 AG ir 350 Nm varikliu. Šiems abiem modeliams inžinieriai priderino naują šešių laipsnių mechaninę pavarų dėžę.
Nuo spalio 4 iki 19 dienos veiksiančioje Paryžiaus automobilių parodoje Forester 2.0D ir Impreza 2.0D Subaru stende akcentuos kompanijos siekį kurti ekologiškai švaresnius automobilius. Jau dabar Forester 2.0D bus vienas „žaliausių“ tarp vadinamųjų SUV klasės automobilių – jo CO2 emisija yra vos 167 g/km (Impreza – 152 g/km).
Įgaliotieji Subaru atstovai Lietuvoje dyzelinį Forester mūsų šalies pirkėjams pasiūlys jau šių metų rudenį – pirmieji klientai automobilius gaus spalio pabaigoje atba lapkričio pradžioje. Dyzelinis Forester kainuos nuo 74.400 Lt (su PVM).
Kol kas nėra nustatyta dyzelinės Imprezos kaina. Laukiama, kad šis automobilis Lietuvą pasieks pačioje metų pabaigoje arba 2009-ųjų sausį.
Be naujųjų dyzelinių modelių Subaru stende Paryžiaus parodoje bus ekponuojamas pasaulio ralio čempionate važiuojantis Impreza WRC modelis, o ekologiškumo temą pratęs R1e elektromobilis ir koncepcinis G4e automobilis: šiame modelyje sumontuotos naujos kartos ličio-jonų baterijos leidžia be įkrovos įveikti iki 200 km.