Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 09 27

Paryžius 2012. „Hyundai“ premjeros – triduris „i30“, „i20“ raliui ir „ix35 Fuel Cell“

„Hyundai“ Paryžiaus automobilių parodoje šiemet stebina ne naujienų skaičiumi, o netikėtais sprendimais. Šalia į Europos rinką orientuoto naujos kartos trejų durų i30 bus demonstruojamas raliui parengtas i20 ir degalų elementų jėgainę turintis visureigis „ix35 Fuel Cell“.
Triduris „Hyundai i30“
Triduris „Hyundai i30“ / Gamintojo nuotr.

Trečiasis naujosios kartos trejų durų i30 šeimos narys prisijungė prie penkerių durų hečbeko ir universalo, išplėsdamas Europai skirto „Hyundai“ C segmentą platesniam klientų ratui.

Trejų durų modifikacija pasižymi savitu ir sportišku dizainu. Jau įprastus „Hyundai“ būdingo „takiosios skulptūros“ dizaino elementus papildo išraiškinga juosmens linija, kampuotas viršutinės dalies siluetas ir ilgesnės priekinės durelės, dėl kurių profilis atrodo dinamiškesnis, o įspūdį sustiprina pakeistas priekinės ir užpakalinės dalies dizainas. Automobilis taip pat puikuojasi naujais priekiniais žibintais ir radiatoriaus grotelėmis.

Naujosios kartos trejų durų i30 vairuotojai galės mėgautis Europai pritaikytu pakabos darbu ir vairavimo tikslumu bei galės keisti sistemos „FLEX STEER“ nustatymus, pasirinkdami vairavimo režimą priklausomai nuo savo norų ir vairavimo sąlygų.

Galima rinktis iš šešių naujosios kartos „i30“ variklių bei šešių laipsnių mechaninės arba automatinės pavarų dėžės. Svarbiausia jėgos agregatų sistemos dalis yra „U-II“ 1,6 litro dyzelinis, 128 AG variklis, išmetantis vos 97 g anglies dvideginio vienam kilometrui kelio. Visi šie duomenys užtikrina geriausią galios ir efektyvumo santykį segmente.

Gamintojo nuotr./Hyundai i20 WRC
Gamintojo nuotr./„Hyundai i20 WRC“

Sporto gerbėjų dėmesio sulauks visiškai naujas WRC pasaulio ralio čempionato reikalavimus atitinkantis i20, žymintis „Hyundai“ grįžimą į vieną sudėtingiausių automobilių sporto disciplinų.

Po pasitraukimo iš automobilių sporto 2003 metais, „Hyundai“ išsikėlė ilgalaikį tikslą suburti nuosavą WRC komandą Europoje ir sukurti čempionatui skirtą automobilį. „WRC diktuoja pačius ekstremaliausius iššūkius automobilių konstruktoriams. Mes priimame šiuos iššūkius ir mūsų dalyvavimas čempionate įkūnys „Hyundai“ inžinerijos pajėgumą, patikimumą ir bus puikus bandymų poligonas mūsų būsimiems modeliams“, - pažymėjo „Hyundai Motor Europe“ rinkodaros direktorius Markas Hall‘as.

Gamintojo nuotr./Hyundai ix35 Fuel Cell
Gamintojo nuotr./„Hyundai ix35 Fuel Cell“

Tuo tarpu visureigis „ix35 Fuel Cell“ rodo visai kitą koncerno tyrimų kryptį. Gamybai parengtas visureigis turi 24 kW galios ličio-polimerų akumuliatorių ir 100 kW galios degalų elementų jėgainę. To užtenka, kad visureigis be papildomo krovimo nuvažiuotų 588 kilometrus. „Hyundai“ ketina jau gruodžio mėnesį pradėti naujojo „ix35 Fuel Cell“ gamybą, o jau kitų metų pradžioje jis bus siūlomas automobilių parkus valdančioms įmonėms.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų