Italai teigia, kad šiame modelyje naudojama visų keturių varomų ratų sistema yra labai stipri ir gudri. Joje sumontuoti du diferencialai – vienas centrinis, ir vienas galinis. Vadinasi, pagal poreikį automobilis gali visą automobilio galią padalinti 50:50 santykiu priekiui ir galui.
Taip pat, šioje sistemoje sunaudotas elektroninis diferencialas, kuris, naudodamas stabdžius, gali automobilį priversti važiuoti ten, kur reikia, o ne ten kur galima. Ši sistema, dirbdama kartu su mechaniniais diferencialais, automobilį paverčia tikru bekelės specialistu. Tai – „Fiat“ koncerno žodžiai, ištarti oficialaus pristatymo metu.
Už galią „Panda 4x4“ automobilyje bus atsakingas vienas iš dviejų variklių. Pirmasis – 80 AG galios „TwinAir“ dviejų cilindrų variklis su turbina. Antrasis – 1,3 litro turbodyzelinis motoras.
Amerikiečiai į šį automobilį žiūri su itin dideliu susidomėjimu veiduose. Mat „Fiat“ žada šio modelio pagrindu sukurti patį mažiausią „Jeep“ automobilį.