Gaminti vienodus automobilius visam pasauliui – naujos „Ford“ iniciatyvos „OneFord“ dalis. Kaip ir naujausias „Focus“, „Mondeo“ klientus visame pasaulyje pasieks beveik identiškas. Skirsis tik pakabos reguliavimas, medžiagų kokybė interjere ir vienas kitas skirtingas variklis. Pavyzdžiui, mes gausime 1,0 litro trijų cilindrų „EcoBoost“ motorą.
Be abejo, bus ir daug puikių „Ford“ dyzelinių variklių. Prie jų po kiek laiko prisijungs ir „Hybrid Electric Vehicle“ modelis su benzininiu ir elektros varikliais. Bus itin ekonomiškas, pasak „Ford“.
„Tai prabangiausias „Mondeo“ iki šiol. Šiame segmente jis pakels kartelę iki dar neregėtų aukštumų“, – pasakojo Europos „Ford“ padalinio generalinis direktorius Stephenas Odellis.
Viduje – firminė „Ford“ SYNC sistema, atsakinga už navigaciją, muziką, oro sistemą ir dar daug įvairiausių dalykų.
„Ford“ šiame modelyje pristato labai įdomią naujovę. Tai saugos diržuose sumontuota oro pagalvė, kuri avarijos atveju išsipučia ir apsaugo keleivio ir vairuotojo krūtines nuo sužalojimų. Smūgio jėgą šie diržai išdalina penkis kartus didesniam kūno plotui.