Su niekuo kitu šio automobilio nesumaišysite. Tai „Auris“ automobilis su prailginta galine dalimi jūsų pirkiniams, dviračiams ar dar kokiems tai hobiams. Jis yra beveik 30 cm ilgesnis už „Auris“ hečbeką, tačiau ratų bazė išlieka nepakitusi – 2600 mm.
Kaip ir penkių durų hečbekas, universalas bus siūlomas su „Skyview“ panoraminiu stoglangiu, kuris, pasak „Toyota“, yra vienas didžiausių siūlomų rinkoje.
Nuo gamybos pradžios „Auris“ universalas bus siūlomas su penkiais varikliais. Du dyzeliai, du benzininiai ir vienas hibridas. Dyzelių mėgėjams bus siūlomi 1,4 ir 2,0 litro varikliai – vienas ekonomiškas, vienas stiprus. Benzininiai modeliai bus pigiausi, nesvarbu su kokiu varikliu – 1,3 („Toyota“ jį žymi 1,33, bet mes nemanome, kad tos trys šimtosios kažką lemia) ar 1,6.
Ir, be abejo, hibridinis variklis. Tai tas pats „Prius“ motorų derinys, kurį sudaro 1,8 litro Atkinsono ciklu dirbantis benzino motoras ir vienas elektrinis variklis. Bendra jų galia 134 AG. „Toyota“ tikisi, kad visų variklių pardavimai sudarys po trečdalį.
Rinkoje šis „Auris Touring Sports“ konkuruos su įvairiausiais C segmento hečbekais – „Renault Megane“, „Ford Focus“, „Volkswagen Golf“ ir t.t. Taip pat, „Toyota“ mato jį konkuruojant su mažaisiais minivenais – „Honda Jazz“ ar „Nissan Note“.