Po pertraukos į šį segmenta „Toyota“ grįžta su „Verso-S“ automobiliu. Šis segmentas nuo 2002 metų, kai buvo nutraukta „Yaris Verso“ gamyba, patrigubėjo. Logiška, kad „Toyota“ nori ir šio pyrago gabalėlio.
Naujasis „Verso-S“ bus beveik keturių metrų ilgio, bet gudriai suplanuotas salonas ir talpi bagažinė sukurti, kad pirkėjai nejaustų vietos stokos. Pasak „Toyota“, pirkėjai šį automobilį įsigis vietoje B segmento hečbekų.
Nuo pardavimų pradžios šiam modeliui bus siūlomi du varikliai. 1,3 litro VVT-i benzininis ir 1,4 D-4D dyzelinis. Abu bus komplektuojami su šešių pavarų mechanine greičių dėže. Automatinė kintamo perdavimo dėžė bus siūloma tik su benzininiu varikliu, o dyzelinis variklis galės būti montuojamas su robotizuota mechanine. Abi dėžės tik už piniginę priemoką.
Benzininis VVT-i variklis išvystys 99 Ag ir dėl gero automobilio pasipriešinimo orui (Cd 0,297) bei nedidelio automobilio svorio naudos 5,5 litrus degalų.
Dyzelinis variklis šiek tiek silpnesnis (90 Ag), bet turės gerokai didesnį sukimo momentą (205 Nm, benzininio 126 Nm). Dėl įvairiausių modernių technologijų panaudojimo degalų sąnaudos nebus didelės –4,3 l/100 km.