Šiek tiek besidomintys automobiliais tikriausiai nesunkiai nuskaitys patį pagrindinį pasikeitimą, apie kurį išduoda iš 350Z į 370Z virtęs pavadinimas. Po varikio dangčiu esančio V6 motoro darbo tūris padidėjo nuo 3,5 l iki 3,7 l. Variklis jau yra naudojamas JAV rinkoje parduodamame „Infiniti G37″ ir išvysto 326 AJ galią. Tiesa, tikėtina, jog agregatas bus šiek tiek patobulintas būtent 370Z automobiliui.
Lyginant su pirmtaku, 370Z ratų bazė sutrumpėjo. Taip „Nissan” siekia padaryti savąjį kupė dar vikresnį. Puikiu automobilio valdomumu kompanija yra taip tvirtai įsitikinusi, jog nesiruošia įdiegti jokių važiuoklės modifikacijų, pritaikant ją Europos keliams. Anot japonų, to tiesiog nereikės.
Naujojo Z durelės bei stogas pagaminti iš aliuminio. Taip bus sutaupomas svoris, padidinamas galios efektyvumas ir, žinoma, dar labiau pabrėžiamas pranašumas prieš senąjį 350Z.
Dar viena naujovė – prie šešių laipsnių mechaninės greičių dėžės, bus siūloma ir 7 bėgių automatinė. Pavaras vairuotojas galės perjungti naudodamas jau gerai pažįstamas svirteles už vairo.
Netolimoje ateityje laukiamos ir dyzelinės bei kabrioleto versijos.
Daugiau informacijos apie naujus modelius rasite www.gazas.lt