Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 11 26

Pati greičiausia „Subaru Impreza STi S206“, deja, tik Japonijos rinkai

Geros žinios daug atliekamų pinigų turintiems japonams. „Subaru“ pristatė pačią greičiausią ir aštriausią „Impreza STi“ versiją!
„Subaru Impreza STi S206“
„Subaru Impreza STi S206“ / Gamintojo nuotr.

Sedano kėbule „įrengta“ S206 modifikacija bus labai reta – planuojama pagaminti vos 300 egzempliorių ir, kaip jau supratote, visi skirti „Subaru“ namų rinkai – Japonijai.

Taigi, kiek „kietesnis“ japonams skirtas „STi“? „Subaru“ sako, kad šis modelis – vertas karūnos. Jame sumontuotos specialiai pagamintos „Bilstein“ spyruoklės, tik šiam modeliui sukurti amortizatoriai. Priekyje ir gale modifikuoti stabilizatoriai.

Naujo dizaino 19 colių BBS ratlankiai – standartinė komplektacija. Jie apauti „Michelin Pilot Super Sport“ padangomis.

Po variklio – dangčiu dar galingesnis keturių cilindrų opozicinis „boxer“ variklis. Jis pasiekia 320 AG ir 431 Nm, tačiau jo galios atidavimo kreivė, dėl perprogramuoto variklio valdymo kompiuterio, dar geresnė.

Japonai tik šiam modeliui siūlys ir vieną papildomą paketą – „Nurburgring 24 hours“ lenktynių įkvėptą NBR. Jį sudaro įvairūs kosmetiniai dalykai – anglies pluošto imitacija nuklijuotas stogas ir daug „Nurburgring“ lipdukų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos