Šis modelis bus šiek tiek mažesnis už 3008 bei 4007, todėl buvo tikėtasi, kad gamintojas jį pavadins 2008 vardu. 4008 naudos „Mitsubishi ASX“ platformą. PSA „Peugeot-Citroen“ grupė su japonų koncernu bendradarbiauja nuo 2010-ųjų pradžios.
Naujasis „Peugeot“ krosoveris bus 4340 mm ilgio, 1800 mm plošio bei 1630 mm aukščio. Atstumas tarp šio modelio ašių – 2670 mm.
Gamintojas šiam automobiliui suteikė keturių variklių pasirinkimą, kurį sudaro du benzininiai ir du dyzeliniai agregatai. 1,6 litro benzininis variklis turės 116 AG bei 152 Nm, tuo tarpu galingesnė versija su 2,0 litrų motoru turės 150 AG bei 198 Nm. Abu agregatai bus suporuojami su penkių laipsnių mechaninėmis transmisijomis, tačiau už papildomą mokestį į galingesnį benzininį 4008, „Peugeot“ galės sumontuoti ir bepakopę CVT pavarų dėžę.
1,6 litro turbodyzeliniai Hdi varikliai turės 112 AG bei 270 Nm. Galingesnis „HDi“ agregatas bus 1,8 litro, su 150 AG bei 300 Nm. Abu motorai galią į varančiuosius ratus perduos per šešių laipsnių mechanines transmisijas.
4008 iš gamyklos išriedės ir su galimybe galią perduoti tik į priekinius bei į visus ratus. AWD sistema turi tris skirtingus režimus: dviejų (priekinių) varančiųjų ratų, visų varančiųjų bei „LOCK“ režimą, kuris elektroniniu būdu sublokuoja diferencialus bei valdo juos, priklausomai nuo kelio sąlygų.
„Peugeot“ teigia, jog Europos rinkoje naujasis kompaktiškas krosoveris bus parduodamas tik su dyzeliniais varikliais bei visais varančiaisiais ratais, tačiau kitos rinkos gaus ir versijas su priekiniais varančiaisiais ratais bei benzininiais agregatais.