Šio modelio prototipas pirmą kartą buvo pristatytas praėjusių metų Paryžiaus parodoje. Panašu, kad serijinis modelis šiek tiek skirsis nuo anksčiau parodytos koncepcijos – gamintojas atsisakė matinės juodos spalvos, priekines groteles bei bagažinės dangtį pagražino R ženkliukais.
„Peugeot“ išplatino ir salono nuotrauką – jame matomos dvi sportiškos sėdynės, aptrauktos juodos odos bei „Alcantara“ medžiagomis. Viduje taip pat dominuoja ir raudonos spalvos siūlės, einančios praktiškai per visas esmines vidaus detales, įskaitant ir sėdynes.
„Peugeot“ nuotr./„Peugeot RCZ R“ |
Prancūzai atskleidė, kad serijinė versija turės 1,6 litro, keturių cilindrų variklį su turbokompresoriumi. Jo generuojami 260 AG per šešių laipsnių mechaninę pavarų dėžę bus siunčiami į priekinius varančiuosius ratus. Tiesa, prieš tai galią kiekvienam ratui paskirstys „Torsen“ tipo riboto praslydimo diferencialas.
Gamintojai tvirtina, kad lyginant su įprastais RCZ, šios R versijos pasižymės ir galingesne stabdžių sistema, specialiai sukalibruota pakaba.
Neatskleidžiama, kokia tiksliai bus šio automobilio kaina, tačiau daugiau informacijos gamintojas turėtų paviešinti netrukus.