Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2011 05 27

Pirmą kartą Lietuvoje – klasikinių automobilių konkursas „Classic Car Contest“

Gegužės 26 d. Vilniuje prekybos centre „Panorama“ vykusioje spaudos konferencijoje oficialiai pristatytas pirmą kartą Lietuvoje organizuojamas klasikinių automobilių konkursas „Classic Car Contest“. Konkursą pristatė televizijos laidų vedėja Aistė Paškevičiūtė, žymus Lietuvos lenktynininkas Stasys Brundza bei klasikinių automobilių klubo vadovas Mantas Juočeris.
Stasys Brundza
Stasys Brundza / Redakcijos archyvo nuotr.
Temos: 1 Žolininkas

Pristatymo metu vienas iš klasikinių automobilių konkurso organizatorių, žymus Lietuvos lenktynininkas Stasys Brundza pasakojo, kad šiuo konkursu norima suvienyti automobilių entuziastus, supažindinti visuomenę su Lietuvos automobilių kolekcininkų turtu bei propaguoti klasikinių automobilių kultūrą: „Šių rinkimų metu įsitikinsite, kad ne aš vienas kolekcionuoju senovinius, klasikinius automobilius“, – juokavo žymus lenktynininkas ir kolekcionierius Stasys Brundza. Iki rugpjūčio 18 d. konkurse dalyvaujančių automobilių ekspozicija prekybos centre „Panorama“ bus keičiama ir papildoma. Ją galės apžiūrėti visi norintys. 

Konkurse, kurį organizuoja Stasio Brundzos automobilių ir transporto muziejaus savininkas Stasys Brundza kartu su „Classic Car Club“ ir VšĮ „Motors Ave“ vadovu Mantu Juočeriu bei Sostinių golfo klubo vadovu Donatas Puodžiukynu, savo automobilius registruoti ir pristatyti komisijai iki š. m. rugpjūčio 18 d. gali visi kolekcininkai, mėgėjai ar autoprofesionalai, kurie turi klasikinį automobilį, pagamintą iki 1990 metų, arba sportinį, modifikuotą ar surenkamą  automobilį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos