1976 m. pradėtas gaminti „Lotus Esprit“ automobilis turi tvirtą plieninį rėmą, kurį dengia lengvas stiklo pluošto kėbulas. „WinArt“ specialistai džiaugiasi, kad kėbulas ne metalinis – jo restauruoti nereikės, užteks tik atnaujinti spalvą.
Tiesa, apie variklį to pasakyti negalima. Buvę automobilio šeimininkai mėgo važinėti be variklio alyvos, todėl meistrams teks pasukti galvą kaip prikelti keturių cilindrų motorą, kuriam galios suteikia sumontuota turbina.
„Nieko nėra neįmanomo. Mūsų servise dirba kvalifikuoti ir savo darbą mėgstantys žmonės. Jiems šio automobilio restauravimo projektas bus labai įdomus.“, – pasakoja „WinArt“ serviso įkūrėjas Artūras Podbareckis.
„WinArt“ komanda imasi visų automobilių remonto darbų.
Kaip ir daugumos to meto superautomobilių, „Lotus Esprit“ dalys yra sunkiai randamos. Paprastuose automobilių detalių parduotuvėse ieškoti neverta. Panašiems automobiliams „WinArt“ serviso vadybininkai dalių ieško užsienyje. Jas nuperka ir į Lietuvą atsiunčia įmonės partneriai Vokietijoje.
„WinArt“ komanda imasi visokių darbų – nuo naujo automobilio remonto, iki senyvo pavargusio automobilio restauracijos. Variklio ir pakabos remonto darbams ypač praverčia autosporte sukaupta patirtis.
To paties pavadinimo kaip ir autoservisas komanda panašaus amžiaus 6 serijos BMW automobilio jau eilę metų startuoja įvairiose žiedinėse lenktynėse. Nugalėtojų pakylos jiems nesvetimos, o ir šių metų 1000 km lenktynėse komanda džiaugėsi sėkmingu finišu. Komandoje važiavęs kitas „WinArt“ autoserviso įkūrėjas Vincas Gerdžiūnas pasakoja, kad autosporte sukaupta patirtis jų komandai ypač svarbi.
„Mūsų požiūris į visus automobilius yra vienodas – nesvarbu ar tai senučiukas „Golf“ ar naujas įvykyje nukentėjęs „Mercedes-Benz“ ar mūsų lenktyninis BMW. Bet ypač džiaugiamės, kad mūsų klientai atvyksta ne tik bėdos užklupti, „WinArt“ paslaugomis jie naudojasi ir norėdami užkirsti kelią gedimams – vykdo planinius automobilių remontus“, – pasakoja automobilių sporte ilgus metus praleidęs Vincas Gerdžiūnas.
Laiku pakeista maža detalė gali apsaugoti nuo žymiai didesnių problemų. Tarkime, klibantis šarnyras gadina aplink esančias gumas ir net amortizatorius. Ir jei šarnyro keitimas piniginę palengvins keliais šimtais, visų gumų ir amortizatorių keitimas jau gali pareikalauti ir kelių tūkstančių.
Vienaip ar kitaip, baigę restauravimo darbus „WinArt“ vadovai nežada blizgančio „Lotus Esprit“ pastatyti garaže po apdangalu nuo dulkių. Jis būtinai bus išvažiuos į gatves ir lietuviams leis susipažinti su automobilizmo istorijos dalimi.
Beje, dar nebaigus šio „Lotus“ projekto, „WinArt“ specialistai imasi ir dar vieno reto automobilio restauracijos projekto. Tai „Ferrari 360 Modena“ – greitas, galingas ir išvaizdus itališkas superautomobilis jų servisą paliks tokios būklės, kaip prieš dešimtį metų paliko „Ferrari“ dirbtuves Modenoje.