Visų pirma, aiškumo labui reikia pasakyti, kad nuotraukose matote ne serijinei gamybai paruoštą BRZ kupė, o ko koncepcinį modelį. Oficialiai jis vadinasi „BRZ STi Concept“. Tikra BRZ išvysime tik mėnesio gale.
Jau dabar aišku, kad tiek „Subaru BRZ“, tiek brolio dvynio „Toyota FT-86“ variklis bus toks pats. Tai 2,0 litrų opozicinis keturių cilindrų variklis sukurtas „Subaru“ centre. „Toyota“ prie šio motoro kūrimo prisidėjo savo „D-4S“ kuro įpurškimo sistema.
Žinome ir, kad pavarų dėžė „Subaru“ variante bus šešių pavarų mechaninė. Galia keliaus į galinius abiejų kupė ratus. Tuo tarpu „Toyota“ yra sakę, kad montuos ir šešių laipsnių automatinę pavarų dėžę.
Koncepcinis automobilis nudažytas „Subaru“ tradicine „STi blue“ mėlyna spalva, o jo ratus puošia 18 colių 215/45 ratai priekyje, 225/45 gale.