Naujasis penkiavietis modelis atstovybių salonus turėtų pasiekti jau kitų metų pavasarį. Tai bus pirmasis „Mercedes“ šeimos narys su atnaujinta priekinių varančiųjų ratų važiuokle, kurią vėliau naudos ir naujos kartos A klasės modeliai.
Gamintojas teigia, jog „Mercedes B“ buvo tobulinamas taip, kad taptų kuo erdvesnis, labiau izoliuotas nuo išorinio pasaulio, saugesnis ir ekonomiškesnis. Akivaizdu, susifokusavimas ties tokiomis sritimis padidino ir automobilio gabaritus: naujasis modelis bus 4359 mm ilgio, 1786 mm pločio bei 1557 mm aukščio. Tai – 89 mm ilgesnis, 11 mm platesnis bei 48 mm žemesnis, lyginant jį su senesnės kartos modeliu, gamintu nuo 2005-ųjų.
Priekinės automobilio sėdynės dabar yra 86 mm žemiau, o tai suteikia patogesnę vairavimo poziciją. Gamintojas labai didžiuojasi ižinierių pasiektais darbais, taupant vietą gale sėdinčiųjų kojoms: tam jie skyrė net 976 mm, o tai, norite – tikėkite, norite – ne, tačiau yra geresnis rezultatas nei siūloma „Mercedes-Benz“ S klasės modelyje. Koncernas taip pat akcentuoja ir 121 litru didesnę nei šio modelio pirmtako bagažinę (naujojo B klasės bagažinės talpa – 666 l).
Automobilio vidų puošia tam tikri elementai, primenantys net ir „etaloninį“ „SLS“ superautomobilį. Neskaitant milžiniško papildomos įrangos sąrašo, vairuotojas gali pasirinkti tokius privalumus, kaip itin spalvingą ekraną su navigacine sistema bei galimybe prisijungti internetą.
Naujųjų B klasės modelių benzininių variklių gamą sudarys keletas naujų pasirinkimų: 1,6 litro turbininis su 121 AG bei 200 Nm ir šiek tiek galingesnė šio agregato versija su 154 AG bei 250 Nm, esant vos 1250 aps./min. Abu šie benzininiai varikliai turės trečios kartos tiesioginio įpurškimo sistemą bei „Stop-Start“ technologiją. Negana to, šiuos motorus gamintojas netrukus montuos ir tokiuose modeliuose, kaip C ar E klasė.
Dyzelinių agregatų gretas sudarys 1,8 litro varikliai su 107 AG bei 256 Nm, arba 134 AG ir 300 Nm, priklausomai nuo „piniginės storio“.
Galia į priekinius varančiuosius ratus keliaus per bazinę šešių laipsnių mechaninę transmisiją, arba lengvesnę bei kompaktiškesnę, tačiau už papildomą kainą montuojamą septynių laipsnių automatinę pavarų dėžę su dviguba sankaba. „Mercedes“ teigia, jog toks pasirinkimas leis sumažinti degalų sąnaudas 9 procentais, lyginant su modeliu, turinčiu CVT transmisiją.
Gamintojo nuotr./Naujasis B klasės „Mercedes-Benz“ |