Sąlyginai nedidelis ir nesąlyginai galingas „Audi“ universalas turės tokį patį variklį kaip ir kupė kėbule įsikūnijęs brolis – 4,2 l V8 atmosferinį, benzinu varomą motorą. Galios jis, lyginant su ankstesniu RS4 universalu, turi daugiau (444 AG), sukimo momento – taip pat (430 Nm). Galima sakyti, „hondinės“ pakraipos skaičiai (t. y. kai niutonmetrų kiekis labai panašus į arklio galių skaičių). Bet „Audi RS4 Avant“ suksis iki 8250 aps./min.! Ribotuvas nukeltas anksčiau net ir daugumoje japoniškų automobilių.
Transmisija – standartinė „Audi“. Kas nors įsivaizduoja S ar RS modelį, varomą priekiniais ratais? Turbūt ne, ir „Audi“ tokių fantazijų įgyvendinti nesiruošia. RS 4 turi legendinę „Quattro“ sistemą, kurios standartinis perduodamos galios priekiui/galui santykis – 40:60. Elektroninių sistemų dėka priekis gali gauti iki 70 proc., o galas – iki 85 proc. galios.
Anot vokiečių, „Audi RS4 Avant“ pagreitis iki 100 km/h užtrunka 4,7 sek., o maksimalus greitis apribotas iki 250 km/h. Ir, esant pageidavimui, gali būti padidintas iki 280 km/h.
Kaip jau tapo įprasta, stulbinamu pagreičiu besigiriantys gamintojai pabrėžia ir naujųjų automobilių ekonomiją. „Audi RS4 Avant“ vidutinės degalų sąnaudos – 11 l/100 km. Bent jau taip teigia „Audi“ atstovai.
Naujasis modelis gali pasigirti 365 mm skersmens priekiniais stabdžių diskais (papildomos komplektacijos opcija – 380 mm), 20 mm žemesne už paprasto A4 pakaba bei 19 colių skersmens „kaltiniais“ ratlankiais, apautais 265/35 padangomis. Norisi didesnių? Ne problema. 20 colių ir 265/30 kainuos kelis (arba keliolika) tūkstančių, tačiau į „Audi“ arkas šie ratai turėtų „įsipaišyti“ dar geriau.
Pradžioje minėjome, kad tai tikrai nėra eilinis „šeimyninis“ automobilis. Ne tik dėl didelės galios, galimo komforto stygiaus ar mažesnio pakabos aukščio. „Audi RS4 Avant“ kaina Europos atstovybėse prasidės nuo 76600 eurų. Pavertus litais, tai būtų kiek daugiau nei 264 tūkst.