Tai bus galingiausia „Polo“ versija, kuri pasieks 180 AG su 1,4 l darbinio tūrio TSI varikliu. Į naująjį „Polo“ montuojama 7 laipsnių dvigubos sankabos DSG pavarų dėžė. Mažylis iki 100 km/val. įsibėgės per 6,9 s, o svers 1 184 kg. Identiškam modeliui „Seat Ibiza Cupra“, kad pasiektų tokį patį greitį, reikia daugiau laiko – 7,5 s.
Automobilio taupumą lemia kompresorius, kurį pakeičia turbokompresorius nuo 3 tūkst. apsukų. Vidutinės sąnaudos mieste – apie 5 l/100 km. Naujasis „Polo“ stebins ne tik galingumu ir taupumu, bet ir elektronine diferencialo blokiruote (XDS defirencialas). Sportinės spyruoklės ir amortizatoriai sumažins prošvaistę (atstumą nuo žemės paviršiaus iki automobilio žemiausio taško, neskaitant ratų) 15 mm, jeigu lygintume su paprasta „Polo“ versija. Agresyvumo modeliui pridės ne tik radiatoriaus grotelės, bet ir 17 colių ratlankiai.
Europos salonus šis automobilis turėtų pasiekti vasarą. Kaina kol kas nutylima.