Kadangi dauguma techninių automobilio parametrų nesiskiria nuo kupė modelio, koncentruokimės į skirtumus. Didžiausias, be abejo, lengvos konstrukcijos stogas.
Naujos koncepcijos stogas pagamintas iš lengvos vieno sluoksnio medžiagos. Praeituose modeliuose buvo naudojami daugiasluoksniai sprendimai, kurie pridėdavo ne vieną kg prie automobilio masės. Taigi, prie šio vieno sluoksnio stogo galinis stiklinis langas yra tiesiog priklijuotas. Paprasta, efektyvu.
Visa lankstoma stogo konstrukcija pagaminta iš magnio, o priekinis ir galiniai skydeliai – iš lengvų kompozitinių medžiagų. Tiesa, šoninės stogo dalys pagamintos iš tradicinės daugiasluoksnės medžiagos – tai leidžia stogui lankstytis.
„Porsche“ sako, kad tokia pati stogo konstrukcija bus naudojama ir naujos kartos „Boxster“ rodsteryje.
Baigę pasakojimą apie stogą, jaučiame pareigą priminti kas dedasi po šio 911-ojo variklio dangčiu. Kuris yra gale, be abejo.
Taigi, kukliausia, bet anaiptol ne kukli, „Porsche 911 Cabriolet“ versija turės naują 3,4 litro variklį, kuris pasieks 350 AG ir septynių laipsnių mechaninę arba dviejų sankabų PDK automatinę pavarų dėžę. Iki šimto – 4,6 sek.
Kiek prašmatnesnė ir greitesnė „911 Cabriolet S“ versija tarp galinių ratų slepia 3,8 litro variklį su 400 AG. Kaip ir modelyje be S raidės, septynių pavarų mechaninė arba PDK automatinė jo galią siūs į galinius ratus. Iki šimto – 4,3 sek.