„Porsche“ pagaliau pasidalino šio ilgai laukto modelio techninėmis charakteristikomis bei nuotraukų galerija. Pranešama, kad gamybai paruošta versija bus parodyta rugsėjį startuosiančioje Frankfurto automobilių parodoje.
Virš šeštosios kartos „Turbo“ versijos galinės ašies inžinieriai sumontavo 3,8 litro variklį su dviem turbokompresoriais, generuojantį 20 AG daugiau nei ankstesnės versijos motoras. Įdomu tai, kad lyginant su pirmuoju „911 Turbo“ naujausias modelis bus dvigubai galingesnis – visus varančiuosius jo ratus suks 513 AG (1974-aisiais pagaminto modelio motoras turėjo 256 AG).
„Porsche“ nuotr./„Porsche 911 Turbo S“ |
Visgi, tiems, kuriems daugiau nei pusė tūkstančio arklių yra nepakankamai daug, bus siūloma įsigyti „Turbo S“ versijas – jų variklių galia padidinta iki 552 AG. Su tokiu agregatu šis „Porsche“ iki 100 km/h įsibėgės per 3,1 sekundės bei pasieks maksimalų 319 km/h greitį.
Vokiečiai neatskleidžia, kokį sukimo momentą generuos 3,8 litro varikliai su priverstinio oro pripūtimo sistemomis, tačiau tikėtina, kad jis bus panašus į pirmtako demonstruotą 700 Nm jėgą.
„Turbo“ versija nuo įprastų 911 skirsis ne tik mechaniniais mazgais, bet ir dydžiu: galingasis modelis bus 40 mm ilgesnis ir 28 mm platesnis už „Carrera 4“, mat čia „Porsche“ sumontavo kiek platesnius galinius sparnus.
„Porsche“ nuotr./„Porsche 911 Turbo“ |
„911 Turbo S“ nuo bazinių „Turbo“ skirsis ne tik padidinta variklio galia, bet ir kai kuriomis kitomis detalėmis. Jie turės 20 colių skersmens ratlankius, kurie bus tvirtinami ne penkiomis veržlėmis, o tik viena – centrine. Tai – nenaujas, 997 GT3 RS (bei 991 GT3) modeliuose matytas sprendimas.
„Porsche“ šio automobilio manevringumą nusprendė patobulinti, montuodami visų vairuojamų ratų mechanizmą. Tokia technologija tikrų benzingalvių akyse – blogas ėjimas. Visgi, gamintojo teigimu, ši versija Niurburgringo trasos ratą įveiks per 7 minutes ir 30 sekundžių – 8 sekundėmis greičiau už ankstesnį (997 kartos) „Turbo“ ir tik keliomis sekundėmis lėčiau nei „Carrera GT“. Greičiausias serijiniu būdu gaminamas „Porsche“ šioje trasoje – 911 GT2 RS (7 min. 24 s).
Tikriems vairavimo entuziastams bus kuo nusivilti ir be visų vairuojamų ratų sistemos: kaip ir GT3 modeliai, „Turbo“ negaus mechaninių transmisijų – daugiau nei pusė tūkstančio arklio galių į visus varančiuosius ratus bus siunčiami per septynių laipsnių automatinę PDK transmisiją su dvigubos sankabos sistema.
„Porsche“ nuotr./„Porsche 911 Turbo S“ |
Vokiečiai išgirdo savo fanų pastabas apie variklio garsą – klientai skundėsi pernelyg švelniu tonu, todėl gamintojas sumontavo specialų nuo oro paėmimo kolektoriaus einantį vamzdelį, kuriame rezonuojantis garsas neabejotinai pagerins vidaus atmosferą. Toks sprendimas puikiai prigijo naujos kartos „Ford Focus ST“ automobilyje, nors kai kurių specialistais save įsivaizduojančių mėgėjų nuomone, tai – pernelyg dirbtinas sprendimas.
Daug dėmesio gamintojas skyrė svorio taupymui. Platesnis aliuminio medžiagų panaudojimas leido pasiekti geresnių rezultatų – naujos kartos „Porsche 911 Turbo“ svers 1570 kg.
Teigiama, kad į gatves galingiausios iki šiol 991 versijos išriedės jau šį rugsėjį, o kaip ir kiti šios serijos modeliai, „Turbo“ už savo pirmtaką bus apie 10 procentų brangesnis. Jo kaina sieks apie 480 tūkst. Lt, o kiek galingesnė S versijos vertė perkops 570 tūkst. Lt.