Įgavo daugiau galios
Išoriniai pakitimai minimalūs, tad mažai pastebimi. Daugiausia dėmesio turėtų sulaukti patobulinti ir daugiau galios įgavę 3,6 bei 3,8 l darbinio tūrio varikliai. 3,6 l variklis vietoj anksčiau turėtų 325 AG dabar turės 345 AG. 3,8 l variklis papildomai gavo 30 „arklių“ ir dabar jų turės 385. Tai dar ne viskas. Pirmą kartą sportinių automobilių „Porsche“ gaminimo istorijoje varikliai bus aprūpinti DFI – tiesioginio degalų įpurškimo sistema. Taip pat bus galima pasirinkti naują 7 pavarų dėžę su dviguba sankaba.
Visi pakeitimai leido „Porsche“, nepaisant padidėjusios variklio galios, degalų sąnaudas sumažinti net iki 13 procentų. Nauja pavarų dėžė pagerino ir automobilių akceleraciją. Dabar „911 Carrera“ su jau minėta dvigubą sankabą turinčia pavarų dėže nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 4,5 s, o galingesnis „Carrera S“ – per 4,3 s. Tai 0,2 s greičiau nei su 6 pavarų mechanine dėže.
Norintiems dar geresnių dinaminių savybių „Porsche“ papildomai siūlo starto iš vietos sistemą „Launch Control“. Su ja modelis „911 Carrera“ nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 4,3 s, o „911 Carrera S“ dar greičiau – per 4,1 s.
Išorė beveik nesikeitė
Išorinius pakitimus įžvelgs tik įgudusi akis. Priekyje kiek platesnės oro paėmimo angos, o galiniai žibintai pasipuošė LED šviesos diodais. Beje, priekiniai dienos žibintai atnaujintuose „Porsche 911“ taip pat bus pagaminti remiantis LED technologija.
Jau standartinėje įrangoje į atnaujintus modelius montuojami „bi-xenon“ priekiniai žibintai. Kiek patobulinti ir galinio vaizdo veidrodėliai – dabar pro juos matyti šiek tiek daugiau negu ankstesniame modelyje. Tačiau reikia nepamiršti, kad tai sportinis kupė, tad nepatyrusiems siūlau būtinai įsigyti automobilio statymo sistemą.
Technologijų mėgėjai viduje ras lietimui jautrų ekraną „Touchscreen“, „iPod“ bei USB jungtis, sistemą „Bluetooth“ bei navigacijos įrangą.
Lietuvoje įsigyti – problema
Atnaujintus „Porsche 911” galima užsisakyti jau dabar. Gaila, tačiau Lietuvoje šių legendinių mašinų atstovybės neliko...
Kad ir kaip būtų, gerbėjai 911 ras bet kurioje pasaulio šalyje.
Šie modeliai vis dar yra ir turbūt ilgai bus svajonių automobiliai. Paaugliai ir toliau klijuos savo kambario sienas plakatais su šiais automobiliais, o suaugusieji svajos bent truputį jais pavažiuoti. Lietuvoje yra kelios dešimtys užsikrėtusiųjų „Porsche 911“ virusu. Uždaryta „Porsche“ atstovybė jo plitimo tikrai nesustabdys...