„Spyder“ širdis – 3,4 l darbinio tūrio, 6 cilindrų variklis, turintis 320 AG galią (10 AG daugiau nei „Boxster S“ versija). Pasirinkus PDK tipo pavarų dėžę, 100 km/h pasiekiamas per 4,8 s, o maksimalus greitis su nuleistu stogu lygus 267 km/h. Vidutinės kuro sąnaudos gal ir nėra neginčijamas ekonomiškumo pavyzdys, tačiau 9,3 l/100 km rezultatas negąsdina.
Gamintojas pasistengė, kad automobilis būtų kuo lengvesnis. Pasiekti 1 275 kg suteikia lengviausio „Porsche“ modelio titulą. Pažemintas svorio centras ir visiškai nauja sportinė pakaba leis mėgautis sportišku važiavimu.
Automobilio nukeliamu stogu išorėje pastebimi ypač žemai įtaisyti šoniniai langai, naujos išvaizdos priekinis ir galinis bamperis bei 10 stipinų aliuminio lydinio ratlankiai. Salone puikuojasi sportinės sėdynės, modelio simbolika bei kėbulo spalva dažyta centrinė konsolė.
Tikimasi, kad naujasis „Porsche Boxster Spyder“ pasaulinės premjeros sulauks šių metų gruodžio 4-13 dienomis vyksiančioje Los Andželo (JAV) tarptautinėje automobilių parodoje. Prekyboje modelis pasirodys 2010 m. vasarį ir kainuos 53 100 eurų (183 384 litus).
2009 11 06
„Porsche Boxster Spyder“ taikosi į superautomobilių gretas
Lengvas, greitas, sportiškas ir pakankamai ekonomiškas – toks yra naujasis „Porsche Boxster Spyder“. Panašu, kad gamintojas nusprendė po truputį keisti šio modelio įvaizdį ir artinti jį prie superautomobilių. Tiesa, tobulėti dar yra kur.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą