Mechaninių transmisijų bei „Porsche“ modelių mylėtojai vilties neprarado – jie tikėjosi, kad dar karštesnis GT3 RS modelis sugrąžins trijų pedalų bei įprastos pavarų dėžės komponuotę. Tačiau paaiškėjo, kad net ir RS versijose „Porsche“ montuos PDK automatinė transmisiją.
„GT3 RS visada pristatomas po GT3 debiuto praėjus maždaug trims ketvirčiams metų (9 mėnesiams)“, – teigė „Porsche“ GT gamybos skyriaus vadovas Andreas Preuningeris.
Pagal šio gamintojo kalendorių, po kelių artimiausių mėnesių turėtume pamatyti ir „911 Turbo“ versiją. Frankfurto parodoje „Porsche“ turėtų pristatyti serijinį „918 Spyder“ superautomobilį, tuo tarpu šių metų pabaigoje arba 2014-ųjų pradžioje susipažinsime ir su GT3 RS.
Andreas Preuningeris pridūrė, kad mechaninės transmisijos kompanija atsisakė dėl galimybės labiau susikaupti vairuojant. Negana to, PDK pavarų dėžė, jo teigimu, galės būti užprogramuoti greitesniam darbui. GT3 RS turės elektrinį vairo stiprintuvą, kuris, pasak Preuningerio , bus toks pat tikslus, kaip ir ankstesniame modelyje.
Priduriama, kad geresnės praktiškos GT3 modelio savybės suteikia daugiau vietos RS versijos tobulinimui. Šis automobilis turės ir itin didelį galinį spoilerį – didesnį nei 997 GT3 RS, tuo tarpu svorį gamintojas mažins, naudodamas aliuminį, titaną bei kitas lengvas medžiagas.
Preuningeris akcentavo, kad 3,8 litro, šešių cilindrų opozicinis motoras generuos bent tiek pat galios, kaip ir 4,0 litrų variklis, naudotas 911 GT3 RS 4.0 modeliuose. Tai reiškia, kad naujos kartos GT3 RS turės bent 493 AG. Visų šių žaislų kaina prasidės beveik nuo 140 tūkst. eurų (apie 481 tūkst. Lt).