Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 11 17

„Porsche Panamera GTS“ – norintiems pamiršti, kad vairuoja didelį automobilį

Los Andželo automobilių parodoje „Porsche“ stende nutrauktas paslapties šydas nuo „Panamera GTS“ automobilio. „Porsche“ sako, jis skirtas vairuotojui, ne keleiviams.
„Porsche Panamera GTS“
„Porsche Panamera GTS“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

GTS modifikacija sukurta patobulinus 4S variantą. Jo V8 variklio galia pakelta iki 430 AG (prie 6700 aps/min.). Tai 30 daugiau nei 4S. Sukimo momentas - 520 Nm.

Gamintojo nuotr./Porsche Panamera GTS
Gamintojo nuotr./„Porsche Panamera GTS“

Standartinė GTS pavarų dėžė – septynių laipsnių dviejų sankabų automatinė. Galia per ją atitenka visiems keturiems ratams. Su „Sport Chrono“ paketu GTS iki šimto įsibėgėja per 4,3 sek. ir nenustoja bėgėtis iki 290 km/h. Be šio „Sport Chrono“ paketo GTS ne ką lėtesnis, tačiau iki šimto tempą padidina pakete esanti starto sistema.

„Porsche Active Suspension Management“ sistema šiame modelyje naudojama standartiškai. Visas GTS kėbulas „sėdi“ 10 mm žemiau, amortizatoriai yra kietesni, o galiniai ratai įtaisyti kiek plačiau.

Kosmetiškai GTS nuo 4S modelio skiriasi keliais juodais akcentais, sportinėmis sėdynėmis ir „SportDesign“ vairu, už kurio montuojamos pavarų perjungimo mentelės.

VIDEO: GAZAS.LT: Porsche Panamera GTS

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos