Taigi, naujasis „Auris“. Išorės dizainas nupieštas naudojant kituose „Toyota“ modeliuose naudotas linijas. Priekinė jo dalis akivaizdžiai kartoja naujojo „Yaris“ ir atnaujinto „Avensis“ bruožus. Tai būsimiems šio modelio pirkėjams turėtų patikti – „Auris“ išvaizda unikali, nesupainiosite jo su konkurentais.
„Toyota“ kompanijos vadovas prieš kelis mėnesius stovėdamas tribūnoje rėžė kalbą, kad šios markės automobiliams trūko sportiškumo, agresijos ir – tiesiai šviesiai – charakterio. Pasak jo, „Yaris“, „Avensis“ modeliai po atnaujinimo tapo kur kas dinamiškesni. Prie jų prisijungia ir naujasis „Auris“.
Ilgus metus lauktos „Toyota GT86“ kupė formų čia nerasite, tačiau naujasis hečbekas turi akivaizdžiai daugiau dinamikos savo stiliuje, nei prieš jį gamintas apvalainas modelis. Tai gerai – visa automobilių pramonė ieško kelio į stilingesnes, lengvesnes linijas.
Gamintojo nuotr./Naujasis „Toyota Auris“ |
Japonai akcentuoja, kad naujasis „Auris“ yra žemiausias C kategorijos automobilis rinkoje. Beveik šešias centimetrais žemesnis už praėjusios kartos „Auris“. Bet nepaisant sumažėjusio automobilio ūgio, salone erdvės padaugėjo. Tiek priekyje įsitaisiusiems keleiviui ir vairuotojui, tiek keleiviams ant galinės sėdynės. Erdvę padidina ir (papildomai užsakomas) „Skyview“ panoraminis stoglangis.Salone žadamos ir kokybiškesnės apdailos medžiagos. Plastikai, bent jau matomose ir liečiamose vietose, tapo kokybiškesni. Net ir metalą imituojančios apdailos juostos tapo kokybiškesnės.
„Toyota“ džiaugiasi „Auris Hybrid“ modelio sunkius elementus sutalpinę po galinėmis sėdynėmis. Taip išsaugota vieta bagažinėje. Jos čia – lygiai 360 litrų. Tiek benzinu ar dyzelinu, tiek hibridinėmis sistemomis varomuose modeliuose.
Inžinieriams pasisekė susidoroti su 40 kg viršsvoriu – tiek naujasis „Auris“ yra lengvesnis už dabar gaminamą. Taip pat, nukrito ir automobilio svorio centras. Žadamas sportiškesnis vairavimas.
„Toyota“ tiksi, kad trys variklių grupės pasidalins po trečdalį pardavimų. Štai ką jie siūlo:
- 1,8 litro „Hybrid Synergy Drive“ variklis (benzininis ir elektrinis motorai).
- 1,4 ir 2,0 turbodyzeliniai varikliai.
- 1,3 ir 1,6 benzininiai varikliai.
Gamintojo nuotr./Naujasis „Toyota Auris“ – „Hybrid“ versija |
Visos „Auris“ versijos bus gaminamos gamykloje Anglijoje. „Auris“ yra antras pagal populiarumą „Toyota“ modelis Europoje. Jį lenkia tik „Yaris“. Per pirmus du 2012-ųjų ketvirčiusparduoti 42 tūkst. šio modelio automobilių. Palyginimui – populiariausio Europoje automobilio „Volkswagen Golf“ pardavimai per pirmus 6 šių metų mėnesius siekė 244 tūkst. vnt.