Dabartinis „Jaguar“ vyriausias dizaineris Ianas Callumas negaili komplimentų „E-Type“ sukūrusiam dizaineriui. Jis jį sukūrė naudodamas paprastas geometrines formas. Tai jo išvaizdai suteikia grožio, o taip pat ir paprastumo. Jis kaip senas geras ir labai įdomus draugas. Arba labai įdomi ir labai graži meilužė. „Jaguar E-Type“ yra gražus tikrąja šio žodžio prasme.
Enzo Ferrari, „Ferrari“ kompanijos įkūrėjas išvydęs „E-Type“ pasakė: „Tai pats gražiausias automobilis pasaulyje“. Praėjus dešimtmečiams britų „The Daily Telegraph“ rinkdami šimtą gražiausių automobilių jam skyrė pačią pirmą vietą.
Bet „E-Type“ nebuvo tik gražus pažiūrėti. Jis buvo tikras sportinis automobilis. Debiutavęs su 3,8 litro šešių cilindrų varikliu jis greitai jį išaugo ir gavo galingesnį, 4,2 litro motorą. Iki šimto su šiuo varikliu jis iššaudavo per 7,1 sek. Primename, tai buvo 1964-ieji.
Dėka nepriklausomos galinės pakabos posūkių jis nebijojo. Nors buvo GT serijos automobilis skirtas ilgoms ir greitoms kelionėms, posūkiuose jis laikėsi geriau nei nepasvertai kietai sureguliuoti konkurentai. Ką jau kalbėti apie to laiko amerikietiškus automobilius. „E-Type“ buvo visa galva už juos geresnis.
Bet, kad ir kaip banaliai skambėtų, už neįtikėtiną sėkmę „E-Type“ turi dėkoti „Jaguar“ finansų skyriui. Jie jam nustatė nedidelę, lyginant su konkurentais, kainą. Jie padovanojo žmonėms galimybę svajonių automobilį įsigyti neturint nuosavo naftos gręžinio ar farmacijos fabriko.
Už visa tai „Jaguar E-Type“ yra mylimas. Ir tai puikus pavyzdys, kad grožis ir funkcija gali gyventi po vienu stogu. Nes vien žiūrėti į nuostabiai gražų automobilį galiausiai pasidaro nuobodu.