Gamintojo teigimu, elektromobilis „Hiriko“ sukurtas, siekiant išspręsti „pirmo ir paskutinio kilometro“ problemą. Tai reiškia, jog automobilis nėra perkamas, o nuomojamas. Žmogus sėda į jį prie savo namų, privažiuoja prie viešojo transporto stotelės, persėda į autobusą ar metro, po to vėl sėdasi į elektromobilį ir su juo pasiekia savo darbo vietą. Kitais žodžiais tariant, „Hiriko“ – tai transporto priemonė, kuri skirti pasiekti kitą transporto priemonę.
Elektromobilis „Hiriko“ prieinamas kelių versiją. Pirmoji – „Fold“ – tai bazinis variantas, skirtas dviem keleiviams, antrasis – „Alai“ – tai variantas be stogo, tuo tarpu trečiasis – „Laga“ – labiau panašus į pikapą. Elektromobilio ratai gali pasisukti 60 laipsnių kampu, individualus valdymas prieinamas visų keturių ratų atžvilgiu, tokiu būdu, „Hiriko“ pasižymi dideliu manevringumu, taip pat jis gali apsisukti vietoje. Su pilnai įkrautu akumuliatoriumi elektromobilis gali nuvažiuoti 120 km, tuo tarpu 20 arklio galių variklio užtenka išvystyti 50 km/h greitį.