Palyginti su ankstesniu modeliu, naujasis tapo kiek aštresnis ir kampuotesnis. Palyginti su savo giminaičiais, „Leon“ atrodo tikrai agresyviausiai. Bet nepaneigsite, tuo pačiu „Leon“ tapo santūresnis ir nebeturi kai kurių jį išskiriančių bruožų. Anksčiau galinių durų rankenėlė buvo paslėpta šalia galinio stiklo. Nuo šiol rankena ten kur įprastai. Tačiau taip, kaip teigia gamintojas, yra dėl praktiškumo. Vadinasi, projektavmo stadijoje į SEAT buvo užsukę vokiečiai...
Naujasis „Leon“ pasistūmėjo kokybės atžvilgiu. Nuo šiol interjero medžiagos tokio pat lygio kaip „Golf“, o naujausios technologijos atkeliauja tiesiai iš A3. Trumpiau tariant, „Leon“ tapo kokybišku ir moderniu automobiliu. Puiki žinia – ispaniškas dizainas ir kokybiškos vokiškos technologijos.
Ypatingų variklių (elektros ar hibridinių) tikėtis nereikėtų. Po „Leon“ variklio dangčiu plaks tokie patys varikliai kaip ir „Golf“. Tai 1,2, 1,4 bei 1,8 TSI benzininiai varikliai, kurių galia svyruoja nuo 85 iki 178 AG. Taip pat – o kaip be jų – bus montuojami ir dyzeliniai varikliai. Jų litražas 1,6 arba 2,0. Tai TDI agregatai, kurių galia nuo 89 iki 181 arklio galių. Priklausomai nuo to, koks variklis montuojamas, bus galima rinktis ir 6 pavarų mechaninę ir automatinę pavarų dėžės. Taip pat „Leon“ bus komplektuojamas ir su 7 pavarų automatu.
Tačiau mums labiausiai rūpi kaina. Ir „Leon“ nežada nusipiginti. Standartinė versija, tikėtina, kainuos nuo 66 tūkst. litų. Tikrai nemaža suma, todėl belieka tikėtis, kad tokia suma ne iš piršto laužta ir automobilis tikrai bus vertas už jį mokamų pinigų.