Naujoji įranga, skirta vidaus degimo variklių testavimui, padės kompanijai „Renault“ įgyvendinti „Renault“ variklių tobulinimo strategiją. „Renault grupė“ siekia tapti mažai anglies dvideginio išmetančių variklių gamybos lyderiu ir suteikti pirkėjams galimybę įsigyti naujausias automobilių technologijas už prieinamas kainas.
Naujieji dvidešimt septyni variklių testavimo aparatai papildė tarptautinio „Renault“ „Lardy Technologijų Centro“ variklių ir transmisijų testavimo įrangą. „Lardy Technologijų Centras“ veikia nuo 1951 m. Naujajame pastate dirbs apie šešiasdešimt žmonių, kurie atliks benzinu, dyzeliu ir spiritu varomų variklių bandymus.
Vienoje naujojo pastato dalyje įrengti apie dešimt testavimo aparatų, kuriais bus atliekami variklių trinties ir aušinimo testavimai. Tobulindama variklius „Renault“ siekia mažinti kuro sunaudojimą ir tapti mažai anglies dvideginio išmetančių automobilių gamybos lyderiu Europoje, taip pat atitikti Euro 5 ir Euro 6 emisijų standartus. Aplinkosaugos iššūkiai automobilių pramonei šiuo metu yra vieni svarbiausių. „Renault“ inžinieriai, naudodami „terminius” ir „trinties” testavimo aparatus, kurs mažesnius, efektyvesnius variklius su turbokompresoriais. Viena iš naujausių technologijų – aeroterminiai testavimo aparatai, kuriais galima atlikti variklių bandymus įvairioje aerodinaminėje aplinkoje. Tokie „Lardy Technologijų Centre“ įrengti testavimo aparatai yra pirmieji pasaulyje.
Kitoje naujojo testavimo centro dalyje įrengta apie dvidešimt naujos kartos variklių patvarumo, ilgaamžiškumo bei kuro sistemų testavimo aparatų, kuriuos naudodami inžinieriai gali preciziškai modeliuoti variklio elgesį automobilyje. Šie testavimo aparatai su pažangiausia kompiuterinė įranga taip pat yra vieni moderniausių pasaulyje.