2009 m. duris atvėrė pirmieji „Pro+“ centrai, kurių veiklos tikslas – užtikrinti kokybiškas „Renault“ prekės ženklo automobilių pardavimo ir tolesnio techninio aptarnavimo paslaugas verslo klientams. Dėl profesionalios „Renault“ tinklo veiklos bendrovė pastaruosius 13 metų yra Europos krovininių automobilių rinkos lyderė. „Pro+“ centrai veikia vieno langelio principu ir siūlo specialiai verslo klientų poreikiams pritaikytus sprendimus.
„Renault Pro+“ verslo klientams teikia naujų ir naudotų automobilių pardavimo, finansavimo ir tolesnio techninio aptarnavimo paslaugas. „Pro+“ centrai veikia standartizuotai ir įgyvendina įmonės politiką, pagrįstą penkiais pagrindiniais garantais:
- personalą sudaro profesionalūs pardavimų ir techninio aptarnavimo specialistai, apmokyti specialiuose kursuose;
- centre eksponuojamas visas verslo klientams skirtų „Renault“ gaminių asortimentas – nuo lengvųjų ir krovininių automobilių iki specialių transporto priemonių variantų;
- visos verslo klientams skirtos paslaugos yra sutelktos vienoje vietoje – tai užtikrina paslaugų prieinamumą ir efektyvumą;
- greitas ir kokybiškas paslaugas garantuoja lankstūs darbo procesai, įrenginiai bei įrankiai, skirti darbui su iki 7 tonų svorio transporto priemonėmis;
- paslaugos, pritaikytos įvairių rūšių komercinei veiklai, leidžia užtikrinti klientų rentabilumą. Prireikus transporto priemonę paimti nuo kelio, „Renault Pro+“ centrai siūlo alternatyvius mobiliuosius sprendimus, įskaitant galimybę pakeisti sugedusią transporto priemonę tokios pačios klasės automobiliu.
Kompanija skelbia prisiimanti 12 įsipareigojimų, sudarančių reklaminės kampanijos pagrindą ir atitinkančių „Pro+“ centrų ypatumus. Iš jų galima paminėti šiuos su bendrovės produkcija susijusius įsipareigojimus:
- išskirtinė teritorija, kurioje organizuojamos automobilių pardavimo ir jų tolesnio techninio aptarnavimo paslaugos verslo klientams;
- darbuotojai, teikiantys automobilių pardavimo ir jų tolesnio techninio aptarnavimo paslaugas verslo klientams, specializuojasi būtent komercinių transporto priemonių srityje;
- plati profesionalių transporto priemonių, įskaitant specialiai modifikuotus modelius, ekspozicija;
- galimybė atlikti bandomąjį važiavimą standartiniu krovininiu ar lengvuoju automobiliu, iš anksto nesusitarus dėl važiavimo laiko;
- komercinis pasiūlymas, atitinkantis konkrečius kliento poreikius (įskaitant modifikuotas transporto priemones), per 48 valandas;
- perdavus transporto priemonę pirkėjui, pastarasis supažindinamas su tolesnio techninio aptarnavimo paslaugomis.
„Renault Pro+“ techninio aptarnavimo įsipareigojimai:
- profesionalių transporto priemonių, sveriančių iki 7 tonų, techninis aptarnavimas;
- ilgesnės priėmimo valandos verslo klientams;
- transporto priemonės diagnostika per vieną valandą;
- transporto priemonės techninis aptarnavimas per 8 darbo valandas, iš anksto nesusitarus dėl aptarnavimo laiko;
- iškilus remonto būtinybei, per 4 valandas pateikiama išsami paslaugos sąmata ir numatomas transporto priemonės grąžinimo laikas;
- jeigu transporto priemonė turi būti paliekama centre ilgesnį laiką, klientui pasiūloma pakaitinis tos pačios kategorijos automobilis.
Vieno langelio principu veikiantis „Renault Pro+“ centras įsikūrė „Sostenos“ automobilių salone, Vilniuje. Centras skirtas būtent verslo poreikiams: jame prekiaujama specialiais priedais, klientams siūlomos įvairios papildomos paslaugos. Atskiroje „Sostenos“ salono erdvėje įsikūrė nuolatinė komercinių transporto priemonių ekspozicija.
Nacionaliniai „Renault Pro+“ centrai yra įsteigti daugelyje pasaulio šalių. Šie centrai užsiima „Pro+“ veikla ir teikia savo klientams pardavimų bei techninio aptarnavimo paslaugas. Kiekvienas „Pro+“ centras taip pat rengia „Renault“ transporto priemonių pertvarkymo planus, atitinkančius net pačių reikliausių verslo klientų poreikius (transporto priemonės su reguliuojama krovinių skyriaus temperatūra, savivarčiai, didelės talpos krovininiai automobiliai ir kt.).