Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 07 17

„Renault“ ruošiasi pristatyti prabangių automobilių vardą „Initiale Paris“

Nors „Renault-Nissan“ aljansas jau turi prabangių automobilių padalinį – japonų „Infiniti“ – tačiau prancūzai nori turėti savo išlaikytinį.
1995-iais pristatyta Renault Initiale Paris koncepcija
1995-iais pristatyta Renault Initiale Paris koncepcija / Gamintojo nuotr.

„Renault“ tikisi, kad komercinės sėkmės „Initiale Paris“ vardas susilauks per 25 metus. Saugus laiko tarpas pasiekti savo tikslą. Per šį laikotarpį „Renault“ ruošiasi įsitvirtinti prabangių automobilių segmente. Gamintojas jau greitai ruošiasi žengti pirmąjį žingsnį šia linkme. Oficialiai kalbama apie „Alpine“ markės atgaivinimą. Šiuo vardu bus krikštijami prabangūs sportiniai automobiliai.

Pirmasis pavyzdys, kaip prancūzai įsivaizduoja prabangą po „Initiale Paris“ vardu, buvo parodytas dar 1995-ais metais. Tuomet pristatytas koncepcinis modelis iš dalies atgimė „Vel Satis“ modelyje. Deja, bet pastarasis automobilis, dėl savo kontroversiško dizaino, nesusilaukė komercinės sėkmės. Bet prancūzai atkaklūs ir ruošiasi tiesti naują kelią, savo prabangiems automobiliams.

Bandydami pagrįsti savo norus patekti į brangių automobilių segmentą, „Renault“ kalba pavyzdžiais. Pirmasis, tai „Infiniti“. Šiam prekės ženklui prireikė būtent tiek – 25 metų, kad atsidurtų tokioje pozicijoje, kurioje yra dabar. Taip pat buvo paminėtas ir „Audi“ vardas, kuriam įsitvirtinti prireikė šiek tiek daugiau – 30 metų.

Optimistiškai galvoti apie ateitį prancūzai gali sau leisti dėl dar vienos priežasties. Jie bendradarbiauja su „Mercedes-Benz“, kurie žino, kaip sukurti prabangą. Taip pat „Renault“ tikina, kad naujus klientus mėgins užkariauti išskirtiniu ir rafinuotu dizainu. Dėl to abejoti nereikėtų. „Renault“ sugeba sukurti tikrai puikų dizainą, bet ne visiems jų automobiliams pavyko pasiekti sėkmės. Gal būt ateityje viskas pasikeis?..

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos