Pranešama, kad ši naujiena rinkoje turėtų pasirodyti jau 2011 m. Nors detalūs gamyklinės versijos techniniai duomenys dar neskelbiami, yra žinoma, kad bus pasiūlyta galimybė keisti elektrinio variklio bateriją. Tam būsimi pirkėjai sugaiš vos kelias minutes. Nusprendus ją įkrauti, priklausomai nuo elektros lizdo tipo, prireiks nuo 20 minučių iki keleto valandų.
Primename, jog anksčiau pateikta informacija, kad 4,1 m ilgio, 1,8 m pločio ir 1,5 m aukščio koncepcija turi nemažą, 2,6 m ratų bazę. Šie duomenys turėtų užtikrinti pakankamai komfortišką važiavimą. Koncepcija naudoja ličio jonų elementų energiją ir elektros variklį, pasiekiantį 95 AG galią bei 225 Nm sukimo momentą. Anot gamintojo, maksimalus greitis turėtų būti lygus 140 km/h. Visą gyvenime važinėjate tik mieste ir neviršijate greičio – tokius techninius duomenis turinčio automobilio turėtų tikrai pakakti.
„Zoe Z.E. Concept“ galinėje kėbulo dalyje puikuojasi spoileris ir LED tipo žibintai. Tuo tarpu ant stogo sumontuoti specialūs elementai, „sugeriantys“ šviesą ir tokiu būdu sukuriantys bei perduodantys energiją į baterijas. Pastarąsias vėdina koncepcijos šonuose sukurti ortakiai.
Na, o pabaigai, kai kas tikrai prancūziško. „Renault Zoe Z.E. Concept“ koncepcija yra ne tik stilinga, ekologiška, bet ir dėmesinga keleiviams. Kondicionuojamas oras sumaišomas su „L‘Oreal“ kosmetikos priemone ir tokiu būdu jūsų oda bus drėkinama. Dar vienas įdomus momentas – „Active scent“ funkcijos pagalba bus kuriami tam tikri kvapai automobilio salone.
Pateiktose nuotraukose – „Renault Zoe Z.E. Concept“ koncepcija.
2009 11 05
„Renault Zoe Z.E. Concept“ taps serijiniu modeliu
Kas sakė, kad koncepcijos ir lieka tik koncepcijomis? Prancūzai skuba paneigti šią nuomonę ir skelbia, jog šių metų Frankfurto (Vokietija) automobilių parodoje pristatytas „Renault Zoe Z.E. Concept“ visgi virs serijiniu modeliu.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą