2012-ųjų pabaigoje, automobilių pramonę „turėtų“ praturtinti superautomobilis, kuris su savo techninėmis charakteristikomis smarkiai pranoks net ir patį pačiausią „Bugatti Veyron“.
Kaip deklaruoja pats gamintojas, šis vokiečių kūrinys bus varomas rotorinio variklio, tiksliau – aštuonių rotorių su keturiais turbokompresoriais. Kaip jums skamba 2800 AG ir beveik 3500 Nm? Beprotybė? Tačiau dar optimistiškiau atrodo rezultatai, kuriuos „Rotary Supercars“ tikisi pasiekti.
Su specialiomis Drago varžyboms skirtomis padangomis gal ir būtų įmanoma 100 km/h pasiekti per 1 sekundę, tačiau ar ne per daug naiviai skamba 0-300 km/h per 3,6 s? Negana to, gamintojas savo interneto svetainėje rašo, kad šis „hyperautomobilis“ galės neįsivaizduojamą 600 km/h greitį pasiekti tik per 7 sekundes. Ar įsivaizduojate, kokias perkrovas vien bėgėjantis turėtų „pakelti“ automobilio vairuotojas?
Pagalvokite apie tai iš kitos pusės: jeigu „Bugatti Veyron“, važiuodamas maksimaliu greičiu savo gamyklines (labai brangias) padangas visiškai sudėvėtų per 10-15 min, kiek laiko ši procedūra truktų, važiuojant aštuonis rotorius bei keturis turbokompresorius turinčiu automobiliu?
Tiesa, šis gamintojas siūlys ir silpnesnę versiją, turinčią dvigubai „mažesnį“ variklį su 1200 AG (naudojant E85 degalus).
Siūlome užsukti į juokingą jų puslapį ir paskaityti, kokius rezultatus šie „hyper-vokiečiai“ tikisi pasiekti: rotarysupercars.de/new/english/home.html