2013 09 18

Rugsėjo 18-ąją startavo darbai „Porsche 918 Spyder“ surinkimo linijoje

2013-ųjų metų rugsėjo 18 diena „Porsche“ istorijoje bus įrašyta paryškintomis raidėmis – mat, šią dieną startavo naujų šios kompanijos superautomobilių surinkimo darbai.
„Porsche 918 Spyder“
„Porsche 918 Spyder“ / „Scanpix“ nuotr.

„918 Spyder“ pavadinime užkoduota ne tik surinkimo darbų pradžia, bet ir tokių automobilių tiražas – jų bus pagaminta lygiai devyni šimtai aštuoniolika.

Gamintojo teigimu, visi modeliai jau seniai užsakyti. Vos tik paskelbus apie tokį projektą, 2010-aisiais susidomėjusiųjų skaičius akimirksniu viršijo 2 tūkstančius. Tačiau daugiau nei pusė iš jų liks nieko nepešę.

Šis „Carrera GT“ įpėdinis yra pats galingiausias „Porsche“ markės serijinis automobilis istorijoje. Bendra 4,6 litro V8 atmosferinio variklio bei dviejų papildomų elektros motorų galia siekia 875 AG, o visai neseniai Niurburgringo trasoje šis superautomobilis išlipo iš 7 minučių barjero. Vaizdo siužetą iš „žaliuoju pragaru“ pramintos trasos galite pamatyti čia.

Negana to, priešingai nuo savo esminių varžovų, „McLaren P1“ bei „Ferrari LaFerrari“, šis „Porsche“ yra panašesnis į klasikinio tipo hibridus. Juo galima važiuoti net nenaudojant vidaus degimo variklio, o su pilnai įkrautomis baterijomis „918 Spyder“ įveiks 30 km distanciją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų