Naujasis „Saab 9-3" galėtų būti kuriamas ant būsimosios „General Motors" taip vadinamos „Global Compact Premium" platformos, kuri buvo panaudota „Saab 9-X" koncepciniame automobilyje, pristatytame šių metų Ženevos (Šveicarija) automobilių parodoje. Tokiu atveju naujojo „Saab 9-3" ilgis sumažėtų iki 4,5 m.
Pirminiai „General Motors" planai buvo kurti trečios kartos „Saab 9-3" panaudojant „Epsilon 2" platformą, kuri taip pat bus naudojama kitais metais pasirodysiantiems „Saab 9-5" bei „Opel Insignia" modeliams. Ši platforma yra ilgesnė bei platesnė nei dabartinė „Epsilon 1".
Per ateinančius porą metų „Saab" gamykla Trollhatten (Švedija) mieste turėtų būti pertvarkyta taip, kad atsirastų galimybė gaminti automobilius naudojant minėtąją „Global Compact Premium" platformą. Tokiu atveju, naudojant naująją platformą, galėtų būti kuriami ateityje pasirodysiantys „Saab 9-1" bei „Saab 9-3". Taip pat išlieka galimybė, jog „Saab 9-3" bus gaminami „General Motors" gamykloje JAV, kadangi stiprios Švedijos kronos santykis silpno JAV dolerio atžvilgiu dabartinį eksportą iš JAV į Švediją paverčia beveik visiškai nepelningu.
Jei „General Motors" patvirtintų planus dėl „Saab 9-3" sumažinimo, tai būtų vienas iš pirmųjų atvejų, kai naujos išmetamų dujų nuostatos įtakoja ateities automobilių kūrimo procesą.
2008 05 11
„Saab 9-3“ gali tapti mažesnis
Britų žurnalas „Autocar" teigia, jog vis aktualesniu klausimu tampanti kuro ekonomija bei leistinų CO2 išmetamų dujų nuostatos paskatino „Saab" savininkę, „General Motors" kompaniją, svarstyti galimybę sumažinti naująjį „Saab 9-3" modelį.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą