Nepaisant to, „Saab“ ketina vykdyti garantinius įsipareigojimus ir tieks atsargines dalis šios markės automobilių savininkams.
„Vykdant „Saab“ auditą iškilo tam tikrų sunkumų, kurie, abiejų pusių nuomone, negali būti artimiausiu metu išspręsti“, – kodėl nutrūko derybos, paaiškino „General Motors“ Europos padalinio vadovas Nickas Reilly.
„Tam, kad išgelbėtume Švedijos kompaniją, būtinas skubus visų klausimų sprendimas, ir mes apgailestaujame, kad mums nepavyko užbaigti sandorio su „Spyker Cars“. Mes dirbsime su „Saab“ profsąjunga, kad neskausmingai likviduotume įmonę“, – pridūrė jis.
Išskirtinių sportinių automobilių gamintojas „Spyker Cars“ šių metų gruodžio pradžioje pareiškė norintis pirkti „Saab“, pažymėdamas, kad jį ypač domina perspektyvus padidinto pravažumo automobilis „9-4X“. Be „Spyker Cars“, pirkti „Saab“ pretendavo ir Kinijos automobilių gamintojas BAIC kartu su kompanija „Koenigsegg Group“ bei amerikiečių investicinis fondas „Renco“.
Po to, kai „Koenigsegg Group“ iškrito iš kovos už „Saab“, Kinijos firma BAIC nusprendė pasitenkinti mažesniu pirkiniu. „General Motors“ sutiko kinams parduoti teises naudoti „Saab“ platformą bei įrangą ankstesnės kartos modeliams „9-3“ ir „9-5“, jų varikliams ir transmisijai gaminti.