Na, tiesą sakant nelabai svarbu, kokiais šūkiais padabintas naujasis automobilis. Svarbiausia, kad tai visiškai kitokio dizaino SEAT automobilis. Jis atrodo – puikiai. Linijos naujos, dingo emocionalios formos, atsirado tiesios, techniškos, bet tuo pačiu labai ispaniškos linijos.
Nepaisant to, kad praeityje demonstruoti SEAT konceptai buvo neabejotinai drąsesni, šis ne be reikalo yra kiek konservatyvesnis. Mat, jis yra vienu žingsniu arčiau serijinės gamybos. Rinkoje jis turėtų padėti „Volkswagen“ koncernui atriekti didelę mažų sedanų rinkos dalį drauge su „Jetta“ ir čia pat Frankfurte pristatytu „Škoda MissionL“.
SEAT tvirtina, kad esmė yra automobilio interjere. Ten jie pristato naujos kartos pramogų, muzikos ir navigacijos sistemą, taip pat – naują oro kondicionavimo sistemą, kuri nekutens jūsų nosytės, nesausins oro.
Tikimės, kad interjero detalės taip pat pasieks gaminimo konvejerį. Tai – labai dailus interjeras, kuriame būtų smagu leisti laiką.