Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 08 30

Septynių laipsnių mechaninė pavarų dėžė – neįprastas, tačiau įdomus sprendimas

Tikriausiai pamenate laikus, kada serijiniuose automobiliuose gamintojas pradėjo montuoti šešių laipsnių mechanines transmisijas. Iš pradžių tai buvo lyg stebuklas: agregatas buvo ne tik efektyvus, bet ir neįprastas naudoti.
Naujojo „Porsche 911“ pavarų perjungimo svirtis
Naujojo „Porsche 911“ pavarų perjungimo svirtis / Gamintojo nuotr.

Dabar „Porsche“ žengia dar vieną žingsnį automobilių istorijos „knygoje“. Šis koncernas tapo pirmuoju, serijiniuose modeliuose montuojančiu septynių laipsnių mechaninę pavarų dėžę.

Įsivaizduokite, kiek reikės dirbti rankomis, norint pasiekti, tarkim, maksimalų naujojo 911 greitį. Septynis kartus išminti sankabą bei rankos judesiu tiksliai įstumti reikiamą pavarą... Kažin ar žmonės, ieškantys prabangios transporto priemonės nukeliauti iš taško „A“ į tašką „B“, rinksis šį variantą.

Tačiau galbūt kai kuriems tai dėl ironijos nuskambės pakankamai „sudėtingai“, pažiūrėjus į tai iš kitos pusės, galima pasakyti, jog „Porsche“ išlieka ištikimas mechaninėms transmisijoms, o būtent šie agregatai labiausiai suartina vairuotoją ir automobilį. Žinoma, automatinės transmisijos su dvigubos sankabos sistemomis yra ženkliai efektyvesnės, tačiau kuomet kalba eina apie malonumą, mechaninės nepakeis niekas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?