Dabar „Porsche“ žengia dar vieną žingsnį automobilių istorijos „knygoje“. Šis koncernas tapo pirmuoju, serijiniuose modeliuose montuojančiu septynių laipsnių mechaninę pavarų dėžę.
Įsivaizduokite, kiek reikės dirbti rankomis, norint pasiekti, tarkim, maksimalų naujojo 911 greitį. Septynis kartus išminti sankabą bei rankos judesiu tiksliai įstumti reikiamą pavarą... Kažin ar žmonės, ieškantys prabangios transporto priemonės nukeliauti iš taško „A“ į tašką „B“, rinksis šį variantą.
Tačiau galbūt kai kuriems tai dėl ironijos nuskambės pakankamai „sudėtingai“, pažiūrėjus į tai iš kitos pusės, galima pasakyti, jog „Porsche“ išlieka ištikimas mechaninėms transmisijoms, o būtent šie agregatai labiausiai suartina vairuotoją ir automobilį. Žinoma, automatinės transmisijos su dvigubos sankabos sistemomis yra ženkliai efektyvesnės, tačiau kuomet kalba eina apie malonumą, mechaninės nepakeis niekas.