Nissan prezidentas Carlosas Ghosnas jau anksčiau yra patvirtinęs dar vieno, naujo, kompaktiškojo crossover tipo, automobilio gamybos pradžią Sunderland gamykloje 2010 metais.
Qashqai+2 buvo suprojektuotas ir sukurtas Europoje, atsižvelgiant į originaliojo modelio populiarumą ir europietiškos rinkos poreikius. Automobilis, pristatytas pirmą kartą Londono automobilių parodoje praėjusį mėnesį, surenkamas ant praktiškojo ir universaliojo, apdovanojimus laiminčio Qashqai bazės, tačiau daug erdvesnis ir su septynių sėdimų vietų konfigūracija bei papildantis Nissan crossover tipo automobilių gamą.
Originaliojio Qashqai pardavimai Europoje jau pesiekė 235 000 vienetų nuo gamybos pradžios 2007 kovą. O kai prekyboje pasirodys septynvietė versija, Nissan įsitvirtins crossover pozicijoje.
Qashqai ir Qashqai+2 investicijos į dizainą, tyrimus ir vystymą, gamybą ir prekybą sudaro beveik 1 milijardą litų.
Trevor Mann, gamybos vyr. vice prezidentas Europai: “Qashqai paryrė beprecedentę sėkmę Europoje ir to paties tikimės išleisdami Qashqai+2”.
“Abiejų Qashqai versijų tikimės pagaminti apie 270 000 vienetų 2008 metais, tačiau, žinoma, viskas priklausys nuo rinkos. Tokie tikslai, leis Sunderland gamyklai pasiekti dar vieno gamybos rekordo – 450,000 automobilių per metus”.
Qashqai+2:
Ratų bazė pailginta 135 mm
Bendras ilgis padidintas 211 mm
Bendras aukštis padidintas 38 mm
Plokščiai sulankstoma trečia sėdimų vietų eilė
Papildomos talpyklos po bagažinės dugnu
Unikalūs išorės aksesuarai ir papildoma standartinė įranga
2.0 litrų benzininių ir dyzelinių variklių pasirinkimas
Du arba keturi varantieji ratai
Trys salono apdailos ir komplektacijų lygiai.