„Pedestrian Airbag Technology“ pavadinimo sistema veiks taip: kai priekiniame buferyje esantys sensoriai užfiksuos susidūrima su pesčiuoju, variklio dangtis kiek pakyla ir išsiskleidžia už jo sumontuota oro pagalvė. Ta pagalbvė neuždengia viso stiklo, todėl vairuotojas nepraranda matomumo.
Ši saugos oro pagalvė – viena iš strategijos „Design Around You“ sistemos dalis. Pasak „Volvo“ vadovo Stefano Jacoby, ši sistema taps tikru galvos skausmu „Volvo“ konkurentams.
Kalbant apie automobilį, naujausia jo karta žengia į šio skandinavų gamintojo dar tik patyliukais šmirinėtą segmentą – nedidelių hečbekų. Gamintojas neslepia, kad pagrindiniai V40 konkurentai bus 1 serijos BMW ir „Audi A3“.
„Volvo“ atstovai teigia galėsiantys pasiūlyti didelę variklių ir pavarų dėžių gamą – jau „pradinis“ pasiūlymas susideda iš šešių skirtingų variklių ir dviejų pavarų dėžių (6 laipsnių mechaninės ir automatinės).
Volvo V40 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Variklis | 1,6 l T3 | 1,6 l T4 | 2,5 l T5 | 1,6 l D2 | 2,0 l D3 | 2,0 l D4 |
Degalai | Benzinas | Benzinas | Benzinas | Dyzelinas | Dyzelinas | Dyzelinas |
Galia (AG) | 148 | 178 | 251 | 113 | 148 | 175 |
Sukimo momentas (Nm) | 240 | 240 | 360 | 270 | 350 | 400 |
0-100 km/h (sek.) | 8,8 | 7,7 | 6,5 | 12,3 | 9,6 | 6,6 |
Maks. greitis (km/h) | 210 | 225 | 250 | 190 | 210 | 215 |
Vid. degalų sąnaudos (l/100 km) | 5,8 | 5,9 | 7,9 | 3,6 | 4,4 | 4,4 |
Vid. CO2 emisija (g/km) | 134 | 138 | 185 | 94 | 117 | 117 |