Automobilis komplektuojamas su gana plačia variklių gama. Mėgstantys benzininius, galės pasirinkti iš siūlomų 1,4 l darbinio tūrio TSI tipo ir 125 AG galios, 1,8 TSI 160 AG bei 3,6 FSI V6 360 AG. Dyzelinių variklių gerbėjams pateikiami du variantai: 2 l TDI PD 140 AG ir 2 l TDI CR DPF 170 AG. Gamintojas teigia, kad visi motorai yra ekonomiški ir ekologiški. Konkretūs skaičiai kol kas neskelbiami.
Būsimi pirkėjai galės pasirinkti KESSY beraktę automobilio atrakinimo, užrakinimo bei užvedimo sistemą. Automobilio ilgis siekia 4,89, plotis 1,82, o aukštis – 1,51 m. Didžiulis stogas puikiai tiks stikliniam, dviejų dalių panoraminiam stoglangiui.
Anot gamintojo, tai dar vienas, nuostabus „Škoda“ automobilis. „Superb Combi“ atspindi čekų pastangas toliau tobulinti esamus bei ateities modelius. Jokiu būdu neprivalome su tuo vienareikšmiškai sutikti, tačiau eilė teigiamų „Superb“ įvertinimų įvairiose šalyse bei konkursuose gali įtakoti ir universalo sėkmę.
„Škoda Superb Combi“ debiutuos prasidėjusioje Frankfurto (Vokietija) parodoje. Taip pat čekai pristatys naująjį „Yeti“, „Octavia LPG“, turintį benzininį variklį bei suskystintų dujų sistemą bei tris dizaino paketus, skirtus „Škoda Roomster“.
2009 09 15
„Škoda Superb Combi“ – limuzinas universalo kėbulu
Naujasis „Škoda Superb“ – taip, apie tokį automobilį mes jau girdėjome. Eilę apdovanojimų gavęs modelis tapo ir Lietuvos „Metų automobiliu 2009“. Šį kartą šis tas naujo – tas pats „Superb“, tačiau universalo kėbulu. Įdomu? Gamintojas sako, kad taip, tačiau geriau įvertinkime patys.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą