Automobilį sukūrė Paolo ir Ercole Spada, kaip bazę paėmę prieš trejus metus ant „Chevrolet Corvette“ važiuoklės pagamintą „Codatronca“ kupė modelį. Dabar jie nupjovė stogą ir pasistengė, kad naujasis gaminys primintų ir šeštojo dešimtmečio sportinius rodsterius. Be viso šito, automobilį jie padarė dar ekstremalesniu ir dramatiškesniu.
Po variklio dangčiu įmontuotas „Chevrolet“ konstrukcijos 7.0l V8 agregatas su mechaniniu kompresoriumi, kuris leidžia jam pasiekti 720 AG ir net 950 Nm sukimo momentą. Automobilis varomas galiniais ratais, o variklis jam savo energiją perteikia per 6 laipsnių mechaninę pavarų dėžę. Kadangi šis trasų bolidas lengvas, vos 1180 kg, 100 km/val. jis pasiekia per tris sekundes ir gali įsibėgėti iki maksimalaus 335 km/val. greičio.
Nors „Codatronca Monza“ gali važinėti ir visuomeniniais keliais, jis labiau skirtas smagintis trasoje. Atvirame salone įmontuotos „Sabelt“ firmos sportinės sėdynės ir keturių tvirtinimo taškų saugos diržai, įmontuota GPS ir kitos sistemos, galinčios rodyti ant vairo įvairius telemetrijos duomenis. Taip pat ant lengvasvorių „OZ Ultra-leggera“ ratlankių sumontuotos „Pireli PZero Corsa“ padangos. Sportinės prigimties elementus užbaigia FIA GT3 klasės reglamentus atitinkantys „Brembo“ stabdžiai ir pilnai reguliuojama pakaba.
Beje, šio „brachetta“ tipo kėbulą turinčiame automobilio priekyje įmontuota filmavimo kamera, leidžianti HD raiška filmuoti pasivažinėjimus.