Šiuo metu gaminamas IS-F turi 5,0 l V8 variklį, kuri pasiekia 416 arklio galių. Tai leidžia konkuruoti su vokiečiais BMW M3 ir „Mercedes-Benz C63 AMG“. Būtent BMW M3 jau kalba apie planus atsisakyti V8 variklio, kurį pakeis galingas V6 agregatas, kuris tikimasi išspaus 450 arklio galių. Tokiu keliu tikriausiai eina ir „Lexus“. Tiesa, kol kas jokio oficialaus gamintojo patvirtinimo dar nėra.
Nors gamintojas nieko nepatvirtinta, tačiau nereikia būti orakulu, kad tai nuspėtum. Šiuo metu daugelis automobilių gamintojų siekia sumažinti variklių darbinį turį ir cilindrų skaičių, bei sumontuoti turbinas, kad išlaikyti galią. Būtų tikrai keista, jeigu japonai pasirinktų kitą kelią. Juo labiau, kad „Lexus“ yra vienas tų gamintojų, kurie propaguoja ekologiją ir ekonomiją.