Neįvardijami „Autocar“ šaltiniai pridūrė, kad koncepcinė kompaktiško, aukštos klasės sedano versija bus pristatyta kitų metų antroje pusėje, tuo tarpu serijinė gamyba bus pradėta ilgai nelaukus. „Jaguar Land Rover“ tam jau ruošia naują gamybos liniją Solihullo surinkimo gamykloje.
Mažiausio modelio „Jagauar“ gamoje bandymai Vokietijos keliuose vyksta jau kuris laikas – automobilis užmaskuotas XF bei XJ modelių detalėmis – taip siekiama nuslėpti tikrąsias naujojo „Q-type“ kėbulo linijas.
3 serijos BMW varžovas bus gaminamas ant naujosios PLA („Premium Lightweight Architecture“) platformos. Britų spauda teigia, kad automobilis bus ne tik mažesnis už didesnius savo šeimos atstovus, bet ir gerokai lengvesnis bei vikresnis.
Šis kompaktiškas, tačiau prabangus sedanas yra viena iš esminių „Jaguar“ strategijos pakopų. Mat, britai iš visų jėgų stengiasi įsiveržti į mažėjančių prabangių automobilių segmentą. Dauguma prabangių mašinų gamintojų jau turi savo atstovus šioje kategorijoje, todėl „Jaguar“ stengiasi neatsilikti.
Negana to, „Jaguar“ kiek anksčiau susidūrė ir su kita problema – milžiniški bei iš pirmo žvilgsnio blankūs jų automobiliai neigiamai paveikė kompanijos įvaizdį. „Jaguar“ tapo žinomi, kaip „automobilių pensininkams“ gamintojai. Visgi, kompanija džiaugiasi, kad keletas pastarųjų naujų automobilių sugrąžins jiems ir jaunesnę auditoriją.